פרסום ושיווק

הכל חלק אצל חיליק: קמפיין חדש לאדג'

הכל הולך חלק לחיליק הכל הולך חלק לחיליק

Edge, מותג הגילוח הבינלאומי בחר להשיק בישראל את סדרת סכיני הגילוח המתקדמים עם ציפוי כפול, לכבוד המאורע, הם גם השיקו קמפיין חדש שעלה בסוף השבוע האחרון בטלוויזיה ובדיגיטל.

את הקמפיין, שניחן ברוח הומוריסטית, נבחר להוביל השחקן ישראל אטיאס (שאבבניקים, זגורי אימפריה), עם מסר מאוד פשוט לקהל הצרכנים: בחיים לא הכל הולך חלק, ועם סכיני הגילוח החדשים לפחות הגילוח יהיה הכי חלק שיש וישמור על עור הפנים שלך.

קרדיטים – משרד פרסום: מנצ'. קריאייטיב: קובי אדרי, נועם נוי, יפתח חוצב. אסטרטגיה: מיכל גור שביט. דיגיטל: אבי סעדה, רעות גיא, נועם דוד, שיר תהל. הפקה: רינת לביא, ערן הראל. לקוח: תמיר מלמוד, רוני אלון, מרינה בר טל, ישראל אברהמי, גליה גרוניך. במאי: בן בכר. הפקה: We Do Productions. עורך וקריין: שחר בארי. צלם: מישה קמינסקי.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות