מדיה

שירות סטרימינג חדשותי חדש באוסטרליה: גם i24NEWS בחבילה

שירות הסטרימינג האוסטרלי Flash. גם i24NEWS בחבילה שירות הסטרימינג האוסטרלי Flash. גם i24NEWS בחבילה

ערוץ החדשות הבינלאומי i24NEWS בשפה האנגלית יהיה זמין גם לצופים באוסטרליה, כחלק משירות סטרימינג חדש בשם Flash המאגד 20 ערוצי חדשות בינלאומיים ומקומיים. רק לאחרונה התווספו ערוצי i24NEWS להיצע ספקיות התוכן המובילות באיחוד האמירויות, וכן בספקיות תוכן במדינות נוספות בארה"ב.

ערוצי i24NEWS באנגלית, צרפתית וערבית משודרים בכל רחבי העולם, בין היתר בארה"ב, אירופה ואפריקה, הן באמצעות ספקיות כבלים וסטרימינג והן באמצעות לוויינים פתוחים. לפני שלוש שנים החלו הערוצים להיות משודרים גם בישראל דרך פלטפורמת HOT בבעלותו של פטריק דרהי, הבעלים של i24NEWS.

בהודעת ההשקה כינה מנכ"ל Flash ג'וליאן אוגרין את השירות החדש "גיים צ'יינג'ר" לאוהבי התוכן החדשותי, ולדבריו הדבר ישנה את האופן בו הצופים באוסטרליה צורכים את תכני החדשות החשובים עבורם. אוגניר אמר כי "השירות מציע את המגוון הרחב ביותר של ספקי חדשות מובילים, בינלאומיים ומקומיים, תחת שירות אחד, קל לתפעול".

מנכ״ל i24NEWS פרנק מלול מסר כי "תקופת הקורונה, הסכמי אברהם, איראן ומבצע 'שומר החומות' הגבירו את העניין הרב של הקהל האוסטרלי בנעשה בישראל ובמזרח התיכון. בשנתיים האחרונות קיבלנו ונענינו בשמחה לפניות מצד כלי תקשורת באוסטרליה אשר ביקשו דיווחים בנושאים הללו, וגם מהם נתקבלה התחושה כי ישנו ביקוש עז וגובר לתוכן חדשותי מהאזור. השירות החדש של Flash עונה בדיוק על הצורך הזה ואנו גאים להיות חלק ממנו, כגוף החדשות הבינלאומי העצמאי המוביל במזרח התיכון".

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות