יח"צ

רק בן 44: משנה למנכ"ל קבוצת דבי גדי אוחנה הלך לעולמו

גדי אוחנה גדי אוחנה

גדי אוחנה, משנה למנכ"ל קבוצת דבי תקשורת וראש תחום אסטרטגיה וניהול משברים, הלך לעולמו בן 44 בלבד, לאחר מאבק במחלת הסרטן. הוא הותיר אחריו אישה וזוג תאומים שנולדו לפני כשבוע. הלוויתו תתקיים היום (יום ד') בשעה 17:00 בבית העלמין בדימונה.

אוחנה הצטרף לדבי תקשורת בשנת 2007, לאחר שש שנים במערכת ידיעות אחרונות בדרום, שם שימש כמפיק חדשות. לאורך השנים התקדם בחברה: ב-2011 מונה למנהל המחלקה הכלכלית בדבי תקשורת ומשנת 2012-2017 כיהן כסמנכ”ל בחברה. אוחנה שימש כמשנה למנכ”ל והתמחה ביעוץ אסטרטגי לתאגידים, ניהול משברים, ניהול מוניטין וליווי גופים וחברות מתחום הפיננסים, נדל”ן, משפט ורכב. ​​במהלך השנים ניהל כמה מהמשברים הגדולים והמתוקשרים בישראל, ביניהם משברים בתחומי הממשל, ענף הקמעונאות, נדל”ן וסכסוכי עבודה.

בפוסט שפרסם לפני כחודש, כתב אוחנה: "הערב, בדיוק לפני שנה, האישה המופלאה הזו נישאה לי וקשרה את גורלה בגורלי. נשבענו זה לזו בהתארגנות חפוזה, בין הסגרים, עם קומץ מוזמנים בחצר מסעדה קטנה בנווה צדק. היא, המגלמת את כל מה שייחלתי לו בשנות ההמתנה הארוכות של רווקותי, הפכה אותי בן רגע, למאושר באדם. בקרוב, התא המשפחתי הקטן שייסדנו, יהפוך למשפחה גדולה ומאושרת, ועל כך אני אומר תודה ❤️".

"בלב דואב וכואב ויגון קודר אנחנו נפרדים בטרם עת מגדי אוחנה, המשנה למנכ"ל בקבוצת דבי, שהולך איתנו יחד כבר 14 שנים. גדי היה חבר יקר ואהוב על כולם, קולגה נערצת שממנה למדנו כל בוקר מחדש. בן אדם של אמת ושל אומץ, והוא יחסר לנו מאוד. היית ותמיד תהייה לנו מקור השראה", נמסר מהקבוצה.

משה דבי, יו"ר ומנכ"ל קבוצת דבי שיתף היום: "גדי היה מהמוכשרים שהכרתי, תמיד אמר את מה שחשב ללא סייג וללא משוא פנים. התפיסה המקצועית שלו תמיד הייתה מעמיקה, אסטרטגית ומקצועית ללא פשרות. האובדן בלתי נתפס והלב שבור. לאורך השנים צברנו המון חוויות משותפות וגדי תמיד היה שם ועבור כל אחד מאנשיי המשרד שראו בו עוגן. אלו היו 14 שנים יפות ומשותפות של אתגרים והצלחות, וברמה האישית נשבר לי הלב הוא יחסר לנו מאד".

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות