מדיה

התעוררות מקומית: מקומון חדש בת"א – למגזר הדתי והחרדי

סקיצה של המקומון "הד העיר" סקיצה של המקומון "הד העיר"

בעוד שרשתות המקומונים הוותיקות שוקן וזמן מעריב שילמו את המחיר וסגרו מקומונים בסיטונאות, נראה שגזרת העיתונות המקומית דווקא זוכה בתקופה האחרונה לעדנה. אחרי המקומון העירוני החדש "חדשות השכונה" של עיריית תל אביב ותושבים בשכונת כפר שלם, והמקומון האינטרנטי החדש "תל אביב אונליין" שמקושר לניר חפץ, לאתר "כסית" נודע כי בחודש נובמבר צפויה הפצתו של מקומון חדש בשם "הד העיר TLV" המיועד למגזר הדתי והחרדי.

העיתון החדש יופץ בשלב הראשון ב-40 אלף עותקים בערים תל אביב, רמת גן וגבעתיים, בבתי כנסת, מרכזים מסחריים, תיבות דואר ובנקודות הפצה ייעודיות. העיתון שיופץ על נייר כרומו צבעוני, יכלול כתבות וידיעות אקטואליות, ראיונות, טורים ומדורי צרכנות, כלכלה, משפט וילדים.

יצחק היגרי | צילום: יח"צ
יצחק היגרי | צילום: יח"צ

מי שעומד בראש הפרויקט הוא יצחק היגרי, המו"ל של "הד העיר", רשת מקומונים ותיקה הפועלת כבר למעלה מ-20 שנה בעיקר באזור השפלה והדרום. לדבריו, "ההחלטה לצאת עם עיתון חדש דווקא בעיר כמו תל אביב היא בשורה של ממש עבור ציבור גדול ואיכותי החי בערים הללו שנים רבות, שעד היום לא קיבל ממש מענה איכותי בדמות עיתון ייעודי שיביא לו מדי שבוע, את כל ה'נעשה והנשמע' בעיר שלו, מבחינת חיים דתיים ותורניים".

את המקומון יערוך טולי פיקרש, איש תקשורת ותיק בעולמות הדתיים ומי ששימש בעבר ככתב פרלמנטרי בסוכנות הידיעות עתי"ם ולאחר מכן בעיתונים "הצופה", "מקור ראשון", "מצב הרוח" ו"שבתון".

פיקרש אומר כי "גם ל-400 אלף הקוראים והקוראות מכל גווני הקשת הדתית, חרדית, מסורתית במרחב הערים תל אביב יפו, רמת גן וגבעתיים מגיע ליהנות מעיתון דתי, שיביא להם בצורה נאמנה את כל ה'נעשה והנשמע' בעריהם בפן הדתי תורני, התרבותי, העסקי, החברתי. גם לציבור הנפלא הזה מגיע לקבל תכנים ראויים, לקרוא על אירועים ולקבל אינפורמציה חשובה שספק אם מצאו או ימצאו אותה במרחב ההולך ומצטמצם של עיתונות כתובה, ארצית ומקומית, הפונה לכלל האוכלוסייה".

 

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות