מדיה

נצפו באבן גבירול: מאור בן הרוש עובר לוואלה סלבס; מיטל קויפמן עורכת המדור

בית וואלה (צילום: גיל יערי, פלאש 90) בית וואלה (צילום: גיל יערי, פלאש 90)

כתב מדור העלוקה בידיעות אחרונות, מאור בן הרוש, עובר לוואלה – כך נודע לאתר "כסית". בן הרוש יהיה כתב הרכילות במדור וואלה סלבס. לעורכת המדור מונתה רשמית מיטל קויפמן, ששימשה לאחרונה כממלאת מקום עורך המדור, לאחר עזיבתו של אדם סרור, כפי שנחשף ב"כסית".

בן הרוש מחליף את אמיר צומר שעזב לאחרונה את המדור. בשנתיים האחרונות שימש בן הרוש ככתב מדור הרכילות היומי של ידיעות, ולפני כן היה כתב הווידאו של ישראל היום. את דרכו החל ככתב שטח בוואלה סלבס לפני כ-10 שנים. בהמשך היה כתב שטח של חדשות הבידור של HOT.

גם לקויפמן מדובר בקדנציה שנייה בוואלה. בסיבוב הראשון שימשה במשך שלוש שנים כעורכת הומפייג' ומנהלת הסושייאל של האתר. בעברה גם הייתה עורכת בראש דסק חו"ל ב-Pplus ועורכת מדור הסלבס של נענע 10.

בוואלה אישרו את הפרטים. סגן עורך וואלה, אייל גיבלי מסר: "מאור הוא אושיה בתחום עיתונות הבידור והפנאי ואני שמח ונרגש על הצטרפותו לוואלה. מיטל היא עורכת מוכשרת ומקצועית ושניהם יהיו צוות מנצח שיוביל את ערוץ הבידור המוביל בישראל לשיאים חדשים".

בשלב זה לא ברור מי יחליף את בן הרוש ככתב "העלוקה". את תגובתו של עורך ידיעות אחרונות נטע ליבנה לא ניתן היה להשיג.

מאור בן הרוש
מאור בן הרוש

בן הרוש אמר: "אני נפרד ממקום שהיה עבורי בית בשנתיים האחרונות. אני רוצה להודות באופן אישי לנטע לבנה, עורך ידיעות אחרונות, שהאמין בי ונתן לי לנצח על המדור. כעת הגיע הזמן להמשיך הלאה- ובמקרה שלי לחזור הביתה לוואלה סלבס היכן שעבדתי בפעם הראשונה ככתב בידור ורכילות. תודה לערן טיפנברון ואייל גיבלי על ההזדמנות, יחד עם מיטל קויפמן עורכת וואלה סלבס נוביל את המדור למקומות גבוהים".

קויפמן מסרה: "אני רוצה להודות לערן טיפנבורן ואייל גיבלי על ההזדמנות לעמוד בראש ערוץ הסלבס של וואלה ומחכה בקוצר רוח לעבודה המשותפת עם מאור בן הרוש. אין לי ספק שנכניס משב רוח מרענן למדור ונגיע להישגים חסרי תקדים".

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות