זזים

הכתובת החדשה לתלונות שלכם על התעכבות החבילות מאמזון

גל לבנון לוי (צילום: רמי זרנגר) בהצלחה. גל לבנון לוי (צילום: רמי זרנגר)

דוברת פרטנר היוצאת גל לבנון-לוי מונתה לדוברת דואר ישראל וחברת הנהלה במקומה של נוי קדם מדמון, שמונתה לאחרונה לנהל את מערך התקשורת הקונצרני של קבוצת תנובה, לאחר חמש שנים בדואר. לבנון-לוי, 38, עבדה כדוברת פרטנר בשש השנים האחרונות  וקודם לכן עסקה במשך כעשור בניהול יחסי ציבור של חברות מובילות מתחומי הפיננסים, שוק ההון והטכנולוגיה. לאחרונה היא הודיעה על עזיבת פרטנר ואת מקומה תמלא יעל גאוני, דוברת רשת לשעבר.

דני גולדשטיין, מנכ"ל דואר ישראל, איחל לגל לבנון-לוי הצלחה רבה בתפקידה החדש והודה לנוי קדם-מדמון על תרומתה לחברה ואמר: "אני מאמין שנוי היא נכס לכל ארגון ומאחל לה הצלחה בתפקידה החדש. אני מברך על הצטרפותה של גל לחברה, שאף היא מגיעה מהשוק הפרטי עם ארגז כלים רחב ותאפשר לחברה להמשיך ולהוביל את תחומי הסחר המקוון, הפיננסיים והקמעונאות גם ברמה התדמיתית".

נוי קדם-מדמון מסרה "אני גאה להיות שותפה למהלכים פורצי הדרך שמובילים בשנים האחרונות הנהלת הדואר והדירקטוריון, בראשות מנכ"ל החברה דני גולדשטיין וחזי צאיג, יו"ר הדירקטוריון. אני שמחה ומתרגשת לקראת האתגר הבא. תנובה היא אחת החברות המרתקות והחדשניות במשק, המשפיעות על איכות החיים של הציבור בישראל, ואני מודה על ההזדמנות להיות חלק ממהפכת המזון".

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות