מדיה, על סדר היום

פעם מתמודד באח הגדול, היום מתמודד עם כתב אישום על שוד

צבי פורטל. כתב אישום על שוד צבי פורטל. כתב אישום על שוד

מתמודד "האח הגדול" לשעבר, צבי פורטל, מואשם ששדד סניף דואר בראשון לציון באמצעות גליל שחור. על פי כתב האישום, הוא כיוון את ה"אקדח" לעבר העובדות ומנהל הסניף ודרש כסף. בפרקליטות מבקשים לעצור את פורטל עד תום ההליכים

פרקליטות מחוז מרכז הגישה הבוקר (יום ה') כתב אישום נגד מתמודד האח הגדול לשעבר, צבי פורטל, בגין שוד של אלפי שקלים מסניף דואר בראשון לציון באמצעות גליל שחור המדמה אקדח. העבירה המיוחסת לו היא שוק בנסיבות מחמירות, ואולם חשד המשטרה כי פורטל ביצע עוד שלושה מקרי שוד, לא באה לידי ביטוי בכתב האישום הזה שמייחס לו מקרה אחד.

פורטל השתתף ב-2012 בתוכנית "האח הגדול" שם הכיר את אביבית בר-זוהר. השניים אף ניהלו מערכת זוגית למשך תקופה. כיום הוא עובד בחברת הסעות. על פי כתב האישום, פורטל יצא ל"משימה" במכוניתו וללא הטלפון הנייד שלו, וזאת כדי למנוע אפשרות של המשטרה לבצע איכון של המכשיר.

הוא הגיע לסניף הדואר בשעות הבוקר המאוחרות של 27 בספטמבר כשהוא לבוש בבגדים כהים, אפוד זוהר ועל ראשו קסדה. פורטל חיכה מחוץ לסניף כמה דקות לפני סגירתו, כדי שיוכל להיכנס אליו כשהמקום ללא לקוחות. קצת לפני 12:00 נכנס לסניף, כיוון את אקדח הדמה לעבר העובדות ומנהל הסניף, ודרש מהם כסף. מנהל הסניף נתן לו 5,642 שקלים ופורטל עזב את המקום.

ואולם על פרט אחד פורטל לא חשב. מצלמות האבטחה תיעדו את מספר הרכב שלו, והשוטרים שבדקו את החומרים המצולמים, הגיעו לבית חברתו ברמת גן בתוך זמן קצר. בביתה של החברה נמצאו הבגדים ששימשו ככל הנראה את פורטל בשוד סניף הדואר.

עם מעצרו הכחיש פורטל את החשדות המיוחסים לו. בנוסף צוות החקירה גם חשד כי פורטל ביצע כאמור עוד שלושה מעשי שוד בסניפי דואר בתל אביב, אולם הפרקליטות החליטה שאין מספיק ראיות לאותם מקרי שוד שיכולות להביא להרשעתו, ולכן בכתב האישום נותר אותו שוד בראשון לציון. אם יורשע, צפוי פורטל לקבל בין שנה לשבע שנות מאסר בפועל.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות