טורים אישיים, מדיה

"להיות איתה": אסי עזר אוהב נשים, והתוצאה נהדרת | ביקורת TV

השקת העונה השלישית של להיות איתה השקת העונה השלישית של להיות איתה

את העונה השלישית של "להיות איתה" כתב אסי עזר בעיצומו של דיכאון קשה. המצב היה כל כך מורכב (לפי מה ששיתף ברשתות החברתיות) עד שלא היה בטוח שתהיה עוד עונה לסדרה המצליחה ביותר של קשת בעשור האחרון. אתמול אחרי ארבע שנים זה קרה, הפרק הראשון של העונה האחרונה שודר (והרייטינג – נהדר).

אני מודה, לא הייתי מחובבות הסדרה. בשתי עונותיה הראשונות הן הזכירו לי יותר אופרת סבון מאשר סדרה מודרנית וקומית. אבל אז צפיתי בפרק הראשון ופשוט התאהבתי. כן, ככה בקלות.

לפני הכל, בואו נדבר על המשחק של רותם סלע שהשתכלל בצורה מדהימה. בארבע שנים האלה בהן היא שמה את הדמות של נועה הולנדר על הולד, יצא לסלע לשחק בכמה סדרות ולהחליף דמויות בקצב כמעט מסחרר. השיא שלה היה בסדרת הדרמה הקצרה של כאן 11 "הטבח". וכך כאשר חזרה לדמות שהפכה אותה לשחקנית – היא נתנה נופך אחר לגמרי לדמות.

ועכשיו לעלילה. שלוש שנים אחרי שנועה ועמוס התחתנו, מסתבר שהם הספיקו להתגרש, נועה הפכה לכוכבת בינלאומית (קריצה לחברה הטובה גל גדות) ועמוס עומד להתחתן מחדש עם בחורה ש"אי אפשר שלא לאהוב", אביגיל (השחקנית יעל אלקנה). נועה מקבלת הזמנה רשמית מעמוס להגיע לחתונה והיא, משום מה, נענית לה למרות שברור לגמרי שהיא עדיין מאוהבת בבעלה לשעבר.

בביקור הראשון בבית של ההורים של עמוס, ונסה שואלת אותה למה היא הגיעה בעצם – וזו בדיוק השאלה שאני שאלתי את עצמי לאורך כל הפרק, אבל תכלס? זה עובד. מי מאיתנו לא חוותה סיטואציה שבה האקס מספר על בת הזוג החדשה והמושלמת שלו, שאתן בטוח הייתן מתחברות, וכל מה שאתן רוצות זה רק לשמוע כמה אתן לא ניתנות לשחזור. מה, לא? רק אני ונועה הולנדר עברנו את זה?

אביגיל היא אכן מושלמת, ולא רק זה – היא התגלמות כל מה שאנחנו שונאות וממש לא מאחלות שיגיע אחרינו. היא צעירה, מגניבה, מצחיקה, יפה, חכמה ואוהבת כלבים. הם הכירו ובתוך חמישה חודשים בלבד הוא הציע לה נישואין. את כל זה מספרת אביגיל עצמה במפגש משפחתי שגם בו יושבת נועה ודומעת. הסצנות של רותם סלע משוחקות כל כך טוב, עד שמצאתי את עצמי דומעת לרגע יחד איתה.

ולסיום – מילה על התסריט. צריך מאוד לאהוב נשים כדי להצליח לייצר סיטואציה כל כך קלאסית בחייה של אישה. אתם יכולים לגחך, אבל עזר כנראה מאוד אוהב נשים, אחרת אני לא יודעת להסביר איך הוא הצליח לייצר סצנות שאני בטוחה שמזכירות ללא מעט נשים נוספות את הצביטה הזו של לראות את האדם שאהב אותך, אוהב מישהי אחרת מחדש. העונה הזו היא הראשונה שהשאירה אותי דבוקה למסך וכל שנותר לי זה רק לחכות לפרק הבא.

נ.ב. כשהסדרה יצאה מהפריזמה של מזרחים – אשכנזים ופריפריה – תל אביב, היא הפכה למעניינת פי כמה וכמה.

"להיות איתה", קשת 13

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות