יח"צ

"דבי תקשורת" תטפל ביזמית הבנייה אאורה

פרויקט VIEWPOINT של אאורה בגבעתיים פרויקט VIEWPOINT של אאורה בגבעתיים

קבוצת דבי נבחרה לנהל את מערך יחסי הציבור של אאורה, אחת החברות המובילות בתחום המגורים בישראל. הקבוצה תנהל את התקשורת של אאורה בפעילותה של החברה בשוק ההון ובענף הנדל"ן, עם התמקדות בקידום תחום ההתחדשות העירונית. מי שתלווה את התיק היא אילנה צ'רננקו, יועצת תקשורת בכירה בקבוצת דבי. עד כה עבדה אאורה עם אורנה פרי.

אאורה היא חברה יזמית המתמחה בבנייה למגורים ומובילה את תחום ההתחדשות העירונית. לחברה מעל 50 פרויקטים בישראל הכוללים יחד כמעט 24 אלף יחידות דיור. מרבית הפרויקטים שמובילה אאורה הם בתחום ההתחדשות העירונית – כ-19 אלף יחידות דיור. בנוסף, היא מקדמת בנייה של מתחמים מסחריים בשטח של כ-35 אלף מ"ר. אאורה נסחרת בבורסה לניירות ערך בתל אביב לפי שווי של כמיליארד שקל. מייסד החברה והמנכ"ל הוא עו"ד יעקב אטרקצ'י.

משה דבי
משה דבי | צילום: אסנת רום

קבוצת דבי מייצגת שורה ארוכה של תאגידים בינלאומיים, חברות טכנולוגיה רב-לאומיות וחברות ישראליות ממגוון מגזרים, בהם הפניקס, יוניליוור, NVIDIA, פאלו אלטו נטוורקס, הרשת החברתית טיקטוק, קימברלי קלארק, ווייז, רשות החדשנות ועוד. הקבוצה הוקמה לפני כעשור על ידי משה דבי והתרחבה בשנת 2012 עם הצטרפותו של הפרסומאי רון שלי והקמת חברת האסטרטגיה הדיגיטלית דבי&רון. קבוצת דבי היא הנציגה הבלעדית בישראל של אדלמן (Edelman) הבינלאומית.

מייסד ומנכ"ל קבוצת דבי תקשורת, משה דבי, מסר: "אני מאמין גדול בהתחדשות עירונית כמנוף מחולל צמיחה והתפתחות חשוב למדינת ישראל. אני בטוח שאאורה תמשיך להוביל את תחום ההתחדשות העירונית, בזכות הניסיון הרב שהיא צברה בתחום במהלך השנים ומודה על האמון שניתן לקבוצת דבי להביא את הבשורה של החברה לציבור הישראלי".

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות