פרסום ושיווק

נותנת חסות חדשה לאלופת המדינה בכדורסל נשים

אודי דגן וטל לב (צילום: אלון דגן) בהצלחה בעונה הקרובה. אודי דגן וטל לב (צילום: אלון דגן)

חברת "ביטוח טאצ'" חתמה על הסכם חסות עם קבוצת כדורסל הנשים מכבי עירוני רמת גן, אלופת המדינה ומחזיקת גביע המדינה, לעונת המשחקים 2021/2022 שתפתח ביום ראשון הקרוב. החברה תעניק למועדון כרבע מיליון שקלים, מרביתם לקבוצת הנשים והשאר למחלקת הנוער. טאצ' היא סוכנות ביטוח דיגיטלית שמציעה לרכוש פוליסת ביטוח בהתאמה אישית לצרכים שונים, כמו ביטוחי בריאות, ביטוח לעסק, משכנתאות ועוד

אודי דגן, מייסד חברת טאצ': "כאוהד ספורט מושבע ותושב העיר רמת גן אני שמח שיש באפשרותי להעניק חסות לקבוצת מכבי עירוני רמת גן, אלופת הליגה ומחזיקת הגביע בכדורסל נשים. ספורט הוא לא רק אהבה, הוא עולם שלם של ערכים, חתירה למצוינות, חשיבות העבודה בצוות והנחישות להתמיד ולהצליח ומכבי עירוני רמת גן מוכיחה שהיא כל זה ומעבר. הנבחרת מעניקה השראה לילדות, נערות ונשים רבות החולמות להגיע הכי רחוק שאפשר ומוכיחה שזה אפשרי. אני מברך על הזכות להיות חלק מזה".

אורה גלזר, מנכ"לית מכבי עירוני ר"ג אמרה: "אני נרגשת ושמחה על החיבור ושיתוף הפעולה בין מכבי עירוני ר"ג וחברת טאצ'. ערכי הקבוצה: הישגיות, חינוך למצוינות ומקצועניות תואמים למטרות חברת טאצ' – המובילה בתחום הביטוח הדיגיטלי. אני מאמינה שביחד נשיג את המטרות שהצבנו בפנינו".

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות