מדיה

אחרי פיטוריו של קובי פינקלר: פרשן צבאי חדש לערוץ 20

ערוץ 20 מגייס פרשן חדש לענייני צבא וביטחון – ירון בוסקילה. מדובר על גיוס נוסף בשורה של מינויים בערוץ, כחלק מבנייה מחדש של מערכת החדשות שבשנתיים האחרונות רזתה מאד, וצומחת שוב – יחסית – לקראת המעבר של הערוץ לאפיק 14, ככל הנראה בדצמבר הקרוב.

ירון בוסקילה
ירון בוסקילה

בוסקילה, סא"ל במילואים, פרש מצה"ל בדרגת סגן אלוף לאחר 24 שנות שרות. בין היתר מילא שורת תפקידים ממפקד מחלקה ועד סמח"ט. הוא היה מג"ד בצוק איתן, מפקד בסיס אימונים של פיקוד דרום, קצין המבצעים של אוגדת יהודה ושומרון וקצין מבצעים מיוחדים. במהלך שירותו הצבאי נפצע שלוש פעמים. ב-2017 קיבל את אות מצטיין נשיא המדינה. הוא גם חבר בפורום הביטחוניסטים המזוהה עם הימין.

יש לציין כי למרות ניסיונו הצבאי העשיר של בוסקילה, אין לו ניסיון עיתונאי קודם. הוא ייכנס לתפקיד אותו מילא עד לפני חמישה חודשים קובי פינקלר, שפוטר מהערוץ לאחר שאמר בשידור במהלך מבצע "שומר החומות": "הם משגרים רקטות ולא צריך להתרגש מזה יותר מדי – גם באמ”ן אומרים את זה ככה – עובדה ששתיים נופלות בים, אחת נופלת במגרש כדורגל ביישוב ערבי גדול (שפרעם – א”כ) ולצערנו הרב לא הביאה להמוני הרוגים שם".

לאחרונה מונה לתפקיד הכתב הצבאי של הערוץ הלל ביטון רוזן, שלפני כן מילא שורה של תפקידים בערוץ.

העורך הראשי של ערוץ 20, יורם כהן מסר: "ירון בוסקילה בעל ידע רב ומעמיק בעולם הצבא והביטחון תהיה לו תרומה משמעותית לסיקור התחום הביטחוני החשוב, שתופס נתח גדול בכל מהדורות החדשות. שמחים על הצטרפותו לשורותינו ומאחלים לו הצלחה גדולה".

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות