זזים, מדיה

לא תקופה טובה להיות בה איבגי

אמיר איבגי (צילום: גלי צה"ל) ישאר להגיש את יומן הצהריים. אמיר איבגי (צילום: גלי צה"ל)

אמיר איבגי יסיים את תפקידו כראש מחלקת החדשות של גלי צה"ל, בהחלטה המשמעותית הראשונה של ממלאת מקום מפקד התחנה גלית אלטשטיין. עם זאת, הוא יישאר בתפקיד הגשה בתחנה.

בהודעה ששלחה היום (חמישי) לעובדי ומשרתי התחנה כתבה אלטשטיין: "ראש מחלקת החדשות, אמיר איבגי ואנוכי סיכמנו בהחלטה משותפת על סיום תפקידו כמנהל המחלקה והמשך פעילותו כמגיש יומן הצהריים. אמיר יסיים את תפקידו בזמן הקרוב, לאחר שימונה לו מחליף ובתום הליך חפיפה מסודר".

בניין גלי צה"ל - צילום: נתי שוחט, פלאש 90
החלטה משמעותית ראשונה של אלטשטיין. גלי צה"ל (צילום: נתי שוחט, פלאש 90)

איבגי הגיע לגלי צה"ל בינואר 2019 להגיש את יומן הצהריים תחת המפקד הקודם שמעון אלקבץ, לאחר כשנה של תפקידי הגשה שונים בערוץ 20. קודם לכן עבד במשך עשור ברשות השידור. ביוני 2020 מונה ע"י אלקבץ לראש מחלקת החדשות אחרי שקודמתו בתפקיד אילאיל שחר עברה לתאגיד כאן כסגניתו של ראש חטיבת החדשות ברוך שי.

לפני כחודשיים וחצי פורסם ב"הארץ" תחקיר על איבגי, בו נטען כי יחסו לחיילים המשרתים בתחנה "פוגעני" עד כדי פגיעה בתפקודם וברווחתם הנפשית. בנוסף, גורמים שונים בתקשורת ביקרו את מינויו כביטוי לפוליטיזציה ימינה שהתחנה עוברת, בעוד אחרים בירכו עליו מאותה סיבה בדיוק. על פי הפרסום ב"הארץ" במשך תקופה ממושכת עד לפרסום איבגי לא נכח ברבות מישיבות המערכת או בתחנה באופן כללי.

בשלב זה אין מועמד/ת בולט/ת להחליף את איבגי, אך על פי ההערכות לפיהן אלטשטיין – בעצמה ראש מחלקת החדשות לשעבר – תשאר בתחנה במשך יותר משלושת החודשים של תקופת מילוי המקום, נראה כי ההחלטה תתקבל על ידה ולא תחכה למפקד אחר שיכנס במקומה.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות