זזים, מדיה

מנכ"ל וואלה התפטר

עידו אשד לזה קוראים פחות שיער? עידו אשד (צילום: ראובן קסטרו)

מנכ"ל וואלה עידו אשד הודיע היום (רביעי) על עזיבתו את האתר לאחר שנתיים בתפקיד. אשד, 50, נכנס בקיץ 2019 לכס המנכ"ל אחרי עזיבתו של המנכ"ל הקודם אילן ישועה. הוא עובד באתר מיום הקמתו לפני כ-25 שנה, ובתפקידו האחרון לפני המנכ"לות היה סמנכ"ל המוצרים של האתר.

בהודעה לעובדים ששלח מוקדם יותר ושהגיעה לידי כסית כתב אשד: " הודעתי היום לדירקטוריון וואלה על רצוני לפרוש מתפקידי כמנכ"ל החברה. וואלה היה בית בשבילי בכל מובן המילה, הגעתי כמעצב צעיר לסטרטאפ קטן וחדשני, עוד כשהמודמים היו מתקשרים עם הסאונד הזוועתי לאינטרנט, ואני יוצא ממנו כמנכ"ל (פחות צעיר ועם פחות שיער).

בית וואלה (צילום: גיל יערי, פלאש 90)
ביוש. בית וואלה (צילום: גיל יערי, פלאש 90)

"קבלתי את החברה בטיימינג מאתגר עם כוונה של בזק למכור את החברה, דרישה למהלכי קיצוץ ומפה תחרותית חדשה ומורכבת אבל עדיין הצלחנו לשמור על מיקומנו כאתר מוביל והכל בזכותכם! לאורך כל השנים הקסם של וואלה היה בעובדים שלה ואתם ההוכחה שהעובדים עושים את החברה ולא ההיפך".

וואלה, אחד האתרים הוותיקים והמצליחים בישראל, יודע בשנים האחרונות טלטלות רבות לאחר חשיפת הקשרים בין בעליו לשעבר שאול אלוביץ' וראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו, שהתפתחה למה שמכונה תיק 4000. במסגרת תיק זה מעיד בחודשים האחרונים קודמו של אשד בתפקיד מטעם המדינה. במקביל, ובתיק אחר, חקירתו של עורך וואלה ערן טיפנברון סיפקה הצצה לפעם הקודמת בה כמעט מונה לתפקיד תחת ישועה.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות