מדיה

הנשיא ורה"מ בוועידה העשירית של הג'רוזלם פוסט

נפתלי בנט נפתלי בנט

קבוצת הג'רוזלם פוסט תקיים בשבוע הבא את הוועידה השנתית שלה זו השנה העשירית. הוועידה תתקיים ב-12 באוקטובר במוזיאון הסובלנות החדש בירושלים ותועבר בשידור חי באתרים של קבוצת אלי עזור – ג'רוזלם פוסט, וואלה ומעריב.

הוועידה תעסוק בעסקים, כלכלה, טכנולוגיה, בריאות, מדע, תיירות, פוליטיקה ודיפלומטיה. בוועידה ייקחו חלק ראש הממשלה נפתלי בנט ונשיא המדינה יצחק הרצוג.

עוד ישתתפו בה: השרים איילת שקד, בני גנץ, גדעון סער, אביגדור ליברמן ומרב מיכאלי, מייק פומפאו, מזכיר החוץ של ארה"ב לשעבר; סטיב מנושין, מזכיר האוצר של ארה"ב לשעבר; דייוויד פרידמן, שגריר ארה"ב בישראל לשעבר; נשיא הקונגרס היהודי העולמי רון לאודר; איש העסקים והפילנתרופ סילבן אדמס; חבר הקונגרס ג'וש גוטהיימר; ראש המוסד לשעבר יוסי כהן ועוד.

הנואמים וחברי הפאנל ידונו באתגרי הבריאות, הכלכלה והביטחון הפוקדים את ישראל וכן על השסע ההולך וגדל בין יהודי העולם ליהודים בישראל. נוסף על נושאים אלה יעסקו המשתתפים בהישגיה ובחידושיה של ישראל ויתארו את הדרך שבה היא הפכה ממובילת המיזמים (Start-Up Nation) למובילת חיסון אוכלוסייתה.

מאחר שבשנה זו הוועידה תתקיים לצד הכנס הדיפלומטי המסורתי של הג'רוזלם פוסט, צפויים להגיע לכנס כ-300-400 שגרירים, דיפלומטים, שרים, אנשי פרלמנט, נספחים צבאיים, יזמים ומובילי דעה.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות