דיגיטל, על סדר היום, פרסום ושיווק

על משבר ויצירתיות: המהלכים שרכבו על נפילת וואטסאפ ופייסבוק

נטםליקס על טוויטר ומתחרותיה שקרסו נטםליקס על טוויטר ומתחרותיה שקרסו

בסביבות 18:30 אתמול (יום ב') נפל דבר: העולם נדם עם קריסת השרתים של פייסבוק, וואטסאפ ואינסטגרם. מה עושים? כמו תמיד, קצת RTM (שיווק בזמן אמת) שטוב לנשמה ומאפשר לרכב על נפילת הרשתות החברתיות שכולנו מחוברים אליהן בווריד.

הראשונה בישראל שקלטה את גודל השעה והחליטה לנצל את המומנט היא מותג הבירות טובורג והפנייה נעשתה בדרך הישנה והטובה – SMS. הקרדיט כמובן לגליקמן שמיר סמסונוב PUBLICIS שהגיבו במהירות.

תגובה מהירה של טובורג
תגובה מהירה של טובורג

גם משרד הפרסום ענבר מרחב g הגיבו למשבר העולמי של פייסבוק עם RTM עבור חברת סטימצקי שבאה להזכיר לקוראים שהספרים לעולם לא יקרסו. הבוקר ב-9:30 עלתה המודעה עבור רשת הספרים בעמוד הפייסבוק של סטימצקי, ומודעה זו גם תפורסם הערב בגלובס ומחר ב-TheMarker ובכלכליסט.

ספרים אמיתיים לעולם לא קורסים, סטימצקי
ספרים אמיתיים לעולם לא קורסים, סטימצקי

גורם בכיר בתחום הפרסום, מסביר כי RTM נוספים צפויים לעלות בהמשך היום ולנצל את המשבר של הרשתות החברתיות עבור מותגים כאלה ואחרים.

-אבל זה לא קצת מאוחר?

"כן, זה לפספס את הרכבת. צריכים לעלות עם זה כשזה קורה וחם. אבל יש משרדים שיגיעו הבוקר, וסמנכ"ל הקריאייטיב יישלח להביא רעיונות, ואז יפיקו את זה ויעלו כשהכל כבר מאחורינו".

טוויטר חוגגת

כשהכל קורס, המותגים עוברים לטוויטר שנשארה באוויר וסיפקה בית חם למנוטרלי כל העולם. מי שפנתה אל כל העולם שבאותה עת נאלץ לגלוש רק אצלה, היתה רשת המסרים כמובן, מה שהביא לשרשור ארוך ומשעשע.

טוויטר, צילום מסך
טוויטר, צילום מסך

גם נטפליקס לא נשארה חייבת והגיבה למתרחש באמצעות אימג' מתוך הסדרה הקוריאנית "משחקי הדיונון".

צילום מסך
צילום מסך
שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות