פרסום ושיווק

איש השיווק של ספטמבר: אורי מקס, מייסד רשת מקס סטוק

אורי מקס, מייסד מקס סטוק אורי מקס, מייסד מקס סטוק

איגוד השיווק הישראלי בחר באורי מקס, מייסד ובעלי רשת מקס סטוק, לאיש השיווק של חודש ספטמבר. הסיבה לבחירה: "בזכות היותה של הרשת חלוצה בתחומה והפיכתה לרשת המובילה והגדולה בישראל בקטגוריית חנויות הדיסקאונט", לפי הודעת איגוד השיווק.

מקס סטוק מציגה גידול מתמשך בכל הפרמטרים – חווית הקנייה, מגוון מוצרים, שירות איכותי ומחירים אטרקטיביים. הרשת שינתה את חווית הצריכה בישראל והצלחתה הגיעה עד להנפקת החברה בבורסה לניירות ערך לפני כשנה לפי שווי של 1.7 מיליארד שקל. הבעלות בה מתחלקת בין חברת מוס הולדקו (בבעלות קרן אייפקס) המחזיקה 27.6% מהמניות; אורי מקס עם 17.8%; ואבן ניומן עם 4.9% מהמניות.

מקס סטוק, שנוסדה בסוף שנת 2004, עוסקת במסחר קמעוני באמצעות הפעלת רשת חנויות דיסקאונט למגוון רחב של מוצרים לבית, תחת השמות Max כאן קונים בכיף ו-MAX 20, ובסך הכול מפעילה 52 סניפים ברחבי הארץ באמצעות חברות בנות וזכיינים. הרשת מציעה מגוון רב של מוצרים מקטגוריות שונות, בהם מוצרי עולם הבית, צעצועים ומוצרי פעוטות, כלים חד-פעמיים ומוצרי מסיבות, וציוד משרדי לבית ספר.

מקס (45) הוא הרוח החיה מאחורי המותג מקס סטוק והאיש שחתום על סוד ההצלחה שלה. בצעירותו היה עולה על הרכבת לתל אביב, קונה חפצים ומוכר אותם ברווח, וכיום הוא מעורב בכל פרט ופרט בחברה שהקים. הרווח הנקי של החברה ברבעון השני של 2021 הסתכם ב-22.3 מיליון שקל.

"אורי מקס שהקים את הרשת לפני כ-17 שנים הפך אותה לאימפריה עם חנויות מקריית שמונה ועד אילת", נכתב בנימוקי השופטים של איגוד השיווק. "מקס הוא מפורצי הדרך של חנויות הדיסקאונט בישראל אשר יצר תרבות צריכה חדשה עם חנות שניתן למצוא בה הכל".

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות