יח"צ, פרסום ושיווק

דוברת נתניהו לשעבר מונתה לראש מערך התקשורת של מכבי

שיר כהן שיר כהן

דוברת ראש הממשלה לשעבר שיר כהן, מונתה לתפקיד ראש מערך התקשורת וקשרי החוץ של מכבי שירות בריאות. כהן תחליף בתפקיד את עידו הדרי, שמונה לאחרונה לסמנכ"ל פיתוח עסקי במכבי אחזקות. על המינוי החליטה מנכ"לית מכבי סיגל דדון-לוי.

במסגרת תפקידה, תוביל כהן את המדיניות התקשורתית-אסטרטגית, הדוברות, קשרי החוץ והממשל.

כהן (29), שימשה עד לאחרונה כראש מערך התקשורת והדוברות של משרד ראש הממשלה וכיועצת התקשורת לראש הממשלה במשך שלוש שנים וחצי, בתקופתו של בנימין נתניהו. עם סיום כהונתו לאחר שלא הצליח להרכיב ממשלה, סיימה גם כהן את תפקידה. קודם לכן, שימשה כהן בתפקידי דוברות שונים במשרד ראש הממשלה וביחידות הסמך של המשרד. היא בעלת תואר ראשון במדעי המדינה ותקשורת מהאוניברסיטה העברית בירושלים.

בשירותי בריאות מכבי מציינים כי "לכהן ניסיון עשיר של למעלה מעשור בתחום התקשורת והדוברות בהן ניהלה אירועים תקשורתיים מורכבים ברמה הלאומית והבינלאומית וכן ניסיון רב בעבודת הממשלה".

מנכ"לית מכבי סיגל דדון-לוי, מסרה: "שיר מביאה עמה ניסיון רב בתחום התקשורת והדוברות וכן ניסיון עשיר בעבודת הממשלה. אני מברכת על הצטרפותה של שיר למכבי ובטוחה שהיא תתרום משמעותית לארגון. אני מודה לעדו על שני עשורים של עבודה מסורה ומוצלחת ומאחלת לו המשך הצלחה בתפקיד החדש".

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות