זזים, מדיה

דנה שטרן עוזבת את yes

דנה שטרן דנה שטרן

דנה שטרן, מנהלת זרוע ההפצה והפיתוח הבין-לאומיים של yes הודיעה על עזיבתה. שטרן, שעובדת בחברה מיום היווסדה, עומדת מזה כארבע שנים בראש הזרוע הבין-לאומית, אחרי שנים כאחראית הרכש של yes, מנהלת ערוצי הבית ושירות ה-VOD. שטרן תשאר ב-yes עד סוף השנה ותעביר את ניהול פעילות yes Studios לסמנכ"ל התוכן של החברה, קרן גלייכר.

במהלך כהונתה התבססה yes כחברה עם תוכן מוביל מחו"ל – הפקות המקור המושקעות הגיעו בשלב מאוחר יותר – ובפעילותה בזרוע ההפצה הגיעה להצלחות רבות עם תכני yes. בין היתר, הייתה שטרן שותפה למכירת "פאודה" לנטפליקס, מכירת "כבודו" ו"תאג"ד" להפקת גרסאות אמריקאיות ועוד. מוקדם יותר השנה נבחרה שטרן לאחת מ-500 האנשים המשפיעים ביותר בתעשיית הבידור העולמית ע"י המגזין Variety.

רן גוראון, מנכ"ל yes: "אני רוצה להודות לדנה על שנים רבות של עשייה יצירתית ופורצת דרך. לדנה יכולות יוצאות דופן של חשיבה אסטרטגית, ראייה מערכתית ארוכת טווח, יכולות ניהול וביצוע לצד מערכת קשרים בינלאומית ענפה ביותר; אלה הובילו את החברה להישגים מרשימים בעולמות התוכן בארץ ובעולם ואפשרו לנו להביא את הטלוויזיה הטובה ביותר לצופים בישראל.  אני בטוח כי דנה תמשיך להוביל, להצליח ולנצח בכל אתגר ומשימה שתיקח על עצמה בעתיד עם צאתה לדרך חדשה".

דנה שטרן: yes" היתה ותמיד תהיה לי כבית שני ואני מודה על שנים רבות של פריחה מקצועית, אישית, וחברויות עמוקות שימשיכו איתי לכל מקום ולכל החיים. עם ההתפתחות הגדולה בזירת ההפקות הבינלאומית הבשילה העת לצאת לעולם ולהביא סיפורים לשוק הגלובלי. אני מתרגשת מהאפשרויות שנפתחו ליצירה וליוצרים ישראלים – ולהזדמנות שיש לי להגשים חלומות".

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות