מדיה, על סדר היום

בביהמ"ש, בלי בושה: "המיליציה האסלאמית" ניסתה למנוע תיעוד חשודים בתקיפת שוטרים

"המאבטחים" מונעים מאנשי התקשורת להיכנס לאולם הדיונים בבית המשפט "המאבטחים" מונעים מאנשי התקשורת להיכנס לאולם הדיונים בבית המשפט

אחרי תקיפת השוטרים בחמישי בלילה בכפר קאסם, אנשי "המליציה האסלאמית" לא יורדים מהכותרות, ולפני שעה קלה (יום א') ניסו למנוע מצלמים לתעד חשודים בתקיפה, ומעיתונאים מלהיכנס לדיון בהארכת מעצרם של החשודים.

שני גברים מכוח השיטור הלא רשמי "אלחיראסה" של התנועה האסלאמית, עמדו בכניסה לאולם הדיונים בבית משפט השלום בפתח תקווה, וחסמו את הכניסה לכתבים ולצלמים. "זה שטח פרטי" אמרו לאנשי התקשורת, כשבמקום לא היו כלל מאבטחים של משמר בתי המשפט.

בין אנשי התקשורת שהיו במקום, כתב וואלה לירן לוי, צלם חדשות 12 רועי קסטרו וכתב ישראל היום ירון דורון. לוי התעמת עם שני אנשי חברת האבטחה, ואמר להם: "אתם לא הריבון פה". לאחר זמן קצר, נכנסו העיתונאים לאולם הדיונים, ומשמר בתי המשפט הגיע למקום רק לאחר האירוע.

באולם עצמו, מנסים אנשי המליציה למנוע צילום החשודים. אחד מהם, כך על פי ציוץ של לירן לוי, מסתיר את החשוד, כשמאבטחי בית המשפט אינם מתערבים.

כזכור, אתמול הגיעו מספר שוטרים לבניין עיריית כפר קאסם כדי לערוך חיפוש במתחם, ונתקלו בהתנגדות עזה של אנשי המליציה המקומית שניסו למנוע את הכניסה של השוטרים לבניין. השוטרים שלפו אקדח טייזר אך הותקפו באגרופים על ידי אחד המאבטחים, ומספרים מקומיים החלו לתקוף את השוטרים. ארבעה חשודים נעצרו במקום, שלושה שוטרים נפגעו וקיבלו טיפול רפואי במקום.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות