פרסום ושיווק

5 מיליון שקל בקמפיין למנורה מבטחים בהובלת יניב ביטון

יניב ביטון, קמפיין מנורה מבטחים יניב ביטון, קמפיין מנורה מבטחים

השחקן יניב ביטון נבחר להוביל את הקמפיין החדש של קבוצת מנורה מבטחים, שיעלה הערב (יום א') בטלוויזיה ובאינטרנט. הקמפיין החדש בהפקת משרד הפרסום יהושע TBWA, מציג שפה חדשה ויחליף את זאת שנקבעה לפני כשנתיים. עלות הקמפיין מוערכת בחמישה מיליון שקלים.

הקמפיין ההומוריסטי מציג את יניב "כמומחה" הארץ ישראלי המביע את דעתו בשלל מצבים, החל מטיפול בילדים וכלה בעיצוב פנים הבית, עד שהוא נתקל בנושא הקשור לעולמות הפנסיה והביטוח, אז הוא נותר חסר מילים.

לדברי החברה, "מטרת הקמפיין לעלות למודעות את המומחיות והמובילות של מנורה מבטחים בעולמות הפנסיה והביטוח". הסרטון הראשון מדגיש את חשיבות המומחים של מנורה מבטחים בניהול קרן הפנסיה ובמגוון הפתרונות הדיגיטליים שהיא מציעה. בהמשך יעלו סרטונים נוספים בתחומים שונים, בין היתר בתחום ביטוחי הרכב.

מנהלת תחום השיווק של קבוצת מנורה מבטחים, מיכל ישראלי, מסרה כי "יניב ביטון, מהשחקנים המובילים בישראל, הוא בחירה טבעית לקבוצת מנורה מבטחים, המבטחת מעל לשני מיליון מבוטחים בכל מגוון מוצריה. יניב מצליח להעביר בצורה מצחיקה והומוריסטית את המסר החשוב עבור כלל לקוחתנו – מנורה מבטחים המומחית האמיתית בעולמות הפנסיה והביטוח והנה קבוצת ביטוחי הרכב והפנסיה הגדולה ביש

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות