מדיה

שני נציגים ישראלים בתחרות האמי הבינלאומי

הסדרה טהרן של כאן 11 הסדרה טהרן של כאן 11

עוד הישג לשוק הטלוויזיה המקומי. ארבעה ימים לאחר טקס האמי האמריקאי, תחרות האמי הבינלאומי פרסמה היום (יום ה') את המועמדים לתחרות שמיועדת להפקות זרות שאינן אמריקאיות, וברשימה סדרה ישראלית ושחקן ישראלי. הפרסים יוענקו בטקס שיתקיים ב-22 בנובמבר בניו יורק.

הסדרה טהרן של כאן 11 מועמדת בקטגוריית סדרת הדרמה הטובה ביותר. היא מתמודדת נגד Aarya ההודית, El Presidente מצי'לה, והעונה השנייה של There She Goes הבריטית.

במרכז הסדרה סוכנים ישראלים שנשלחים למשימה חשאית באיראן. את הסדרה כתבו משה זונדר ועמרי שנהר, ביים דני סירקין והפיקו דנה עדן ושולה שפיגל.  בימים אלו מצטלמת העונה השנייה של הסדרה שנמכרה לשירות הסטרימינג של אפל TV. בעונה זו תיקח חלק גם הכוכבת ההוליוודית גלן קלוז. טהרן, ששודרה בקיץ שעבר, רשמה נתוני רייטינג גבוהים עבור כאן 11. הממוצע העונתי עמד על 10.5%, כאשר השיא נרשם בפרק השביעי – אז הרייטינג עמד על 13.4%.

רועי ניק בסדרה נורמלי של HOT | צילום: יח"צ HOT
רועי ניק בסדרה נורמלי של HOT | צילום: יח"צ HOT

השחקן הישראלי רועי ניק מועמד לפרס השחקן הטוב ביותר באמי הבינלאומי, על תפקידו בסדרה נורמלי של HOT. הוא מתמודד נוואזודין סידיק ההודי שמשחק ב-Serious Men, כריסטיאן טאפאן מקולומביה על משחקו ב-El Robo del Siglo, ודייויד טאננט על השתתפותו ב-Des.

"נורמלי" אותה יצרו ליאור דיין ואסף קורמן, שגם ביים, מבוססת על סיפור חייו של דיין. היא מציגה את סיפורו של נעם אשכנזי, עיתונאי צעיר שלקה בהתקף פראנויה קשה לאחר שימוש בריטלין. הסדרה שודרה בסוף 2020.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות