זזים, יח"צ

בכיר התאגיד אלעד טנא מונה לראש מערך ההסברה הלאומי

אלעד טנא אלעד טנא

ראש הממשלה נפתלי בנט הודיע הערב (יום א') על מינויו של אלעד טנא לתפקיד ראש מערך ההסברה הלאומי. התפקיד היה מיותם בשש השנים האחרונות, מאז עזב אותו לירן דן לטובת פרטנר.

טנא (49), סרן במילואים ביחידת דובר צה"ל, הצטרף לתאגיד השידור כאן עוד לפני הקמתו, והיה אחראי על הקמת חטיבת הדיגיטל וניהולה בשש השנים האחרונות. חטיבת הדיגיטל הייתה הזרוע הראשונה מבין שלוש הזרועות של התאגיד, שהחלה לפעול.

לטנא ניסיון עשיר בעולם התקשורת. בשנת 2000 היה שותף לגרעין ההקמה של אתר ynet ושימש באתר בתפקידי עריכה שונים, בהם עורך ynet יהדות וראש דסק החדשות במשך חמש שנים. בסוף שנת 2010 הקים את מוסף "מוצ"ש" במקור ראשון. כמו כן היה סגן עורך מעריב, עורך אתר nrg וסגן עורך מקור ראשון. בתאגיד הוא עובד כאמור כשש שנים.

בהודעת בנט נכתב כי "לאור ניסיונו ארוך השנים והיכרותו המעמיקה עם התקשורת המסורתית והדיגיטלית בישראל, החליט רה"מ למנותו לתפקיד ראש מערך ההסברה הלאומי". מינויו של טנא לתפקיד, שאינו מצריך קיומו של מכרז, יובא לאישור הממשלה באחת מישיבותיה הקרובות.

מערך ההסברה הלאומי פועל מתוך משרד ראש הממשלה ואחראי על פעולות ההסברה של ישראל ועל דוברות משרד ראש הממשלה, ומשמש גם כיועץ התקשורת של ראש הממשלה, אך אינו עוסק בנושאים פוליטיים ומפלגתיים, אלא רק בנושאים ממלכתיים ולאומיים. מערך ההסברה פועל מכוח החלטת ממשלת ישראל מ-2007.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות