מדיה, על סדר היום

בנט במרתון ראיונות – אבל סירב לבקשת ערוץ 20

נפתלי בנט נפתלי בנט

ראש הממשלה נפתלי בנט מקיים היום (יום ג') מרתון ראיונות לערוצי הטלוויזיה קשת 12, רשת 13 וכאן 11, ולאתרים וואלה ו-ynet, והראיונות ישודרו הערב בטלוויזיה ויעלו באתרי האינטרנט, יממה לפני תחילת יום כיפור. ואולם לאתר "כסית" נודע כי בקשה שהגיש הבוקר ערוץ 20 לראיין את בנט, נענתה בשלילה.

הראיונות היום הם הראשונים שמקיים בנט מאז שנכנס לתפקיד ראש הממשלה ביוני השנה. את הראיונות יזמו אנשיו של בנט שפנו לחמש המערכות והציעו ראיונות אחד על אחד עם ראש הממשלה. על הפרק בראיונות סוגיות רבות כגון נתוני השיא בתחלואת קורונה, בריחת המחבלים מכלא גלבוע, הגרעין האירני והתחממות הגזרה העזתית.

מאז נכנס לתפקידו, גם עלתה נגדו ביקורת על כך שמעבר לעובדה שאינו מתראיין לתקשורת, הוא גם נוהג לקיים הצהרות לתקשורת בלי לענות לשאלות, מה שעורר לא אחת תרעומת בקרב העיתונאים.

המגישים הבכירים בערוץ 20, בהם שמעון ריקלין, אראל סג"ל, ינון מגל ובועז גולן נוקטים בקו ביקורתי קשה נגד בנט, בטענה כי ראש מפלגה עם שישה מנדטים אינו כשיר לשמש כראש ממשלה, בעיקר לאחר שהתחייב בשידור בערוץ 20 ואף חתם על מסמך במהלך שידור בערוץ לפני הבחירות, כי לא יחבור לממשלה עם יאיר לפיד.

את תגובת דוברו של ראש הממשלה בנט לא ניתן היה להשיג. מערוץ 20 טרם התקבלה תגובה.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות