זזים, פרסום ושיווק

מירב פלד מונתה לסמנכ"ל ייצור ודיזיין בגיתם BBDO

מירב פלד מירב פלד

מירב פלד מונתה לתפקיד סמנכ"ל ייצור ודיזיין במשרד הפרסום גיתם BBDO, במסגרתו היא תהיה אחראית על ההיבט העיצובי ופיתוח שפות ויזואליות תוך הובלת פתרונות טכנולוגים, לצד קריאייטיב דיגיטלי היודע לתת מענה הוליסטי, מקצועי ומדויק לכל פרויקט.

מירב פלד (46) בעלת ניסיון של 25 שנה בתחום העיצוב, בניית מותגים ושפות תקשורתיות. לפני 17 שנים הצטרפה לקבוצת גיתם וכיהנה במספר תפקידים. ב-8 השנים האחרונות היא מכהנת כמנהלת הסטודיו, הכולל את מחלקת האופליין, הדיגיטל ומחלקת ה-Design. במהלך השנים האחרונות פלד הייתה שותפה לבניית מיתוגים ושפות תקשורתיות שהתחילו בתהליכים אסטרטגיים במשרד, למגוון רחב של לקוחות כמו שופרסל, בנק הפועלים, אסם, פוקס, מי עדן, מפעל הפיס, לבנת פורן ועוד.

קרן בכר אמיתי, מנכ"לית משותפת משרד הפרסום גיתם BBDO: "מירב, בעלת ידי זהב, היא אשת מקצוע מוכשרת ואהובה, ואנו גאים בהתקדמות המקצועית שלה בתוך הבית. מירב מביאה איתה גמישות מחשבתית ויצירתיות בעולם הדיזיין והקריאייטיב תוך הבנת העולם החדש והתפתחותו גם בהיבט הטכנולוגי. מירב תהייה אחראית על ייצור הדיגיטל והדיזיין של גיתם לרבות יישום פתרונות טכנולוגיים אשר מחד ייעלו את העבודה ומאידך יסייעו בחשיבה יצירתית ופורצת דרך."

מפלד, נמסר: "אני שמחה שנפלה בחלקי הזכות לגדול ולהתפתח בתוך הבית, לצידם של אנשים מקצועיים ומוכשרים והכי חשוב חברים טובים. תודה לקרן בכר אמיתי וליובל וינגסט המנכ״לים המשותפים והמנטורים שלי, שנותנים בי אמון מלא והופכים אותי לשותפה אמיתית לדרך."

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות