על סדר היום

טיים אאוט, מאחוריך? פסטיבל אוכל חדש יחלק פרסים קולינריים

דוד קישקה ונירית וייס (צילומים: יח"צ, איליה מלינקוב) שיהיה לכולנו בתאבון. דוד קישקה ונירית וייס (צילומים: יעקב בלומנטל, איליה מלינקוב)

פסטיבל אוכל חדש מחמם את גזרת פרסי האוכל ומאיים על הבלעדיות של טיים אאוט בתחום. היזמת אשת יחסי הציבור נירית וייס חברה ליזמים דוד קישה ויוני פיינגולד לייסוד "פסטיבל ופרסי המטבח הישראלי" שיתקיים בנומבר הקרוב. הפסטיבל יהנה מחסות ראשית של אמריקן אקספרס ושיתופי פעולה עם מלונות דן, ענף עץ הזית, יקב רקנאטי ועוד. צפי ההשקעה במדיה עומד על כמיליון שקלים.

במסגרת הפסטיבל החדש יתקיים טקס פרס המטבח הישראלי בו יוענקו פרסי מצוינות לענף המסעדנות והקולינריה בישראל ב-16 קטגוריות, כולל תחומים חדשים דוגמת תחום החקלאות וייצור חומרי הגלם, וכן תחום הסיקור והתיעוד.

מבחן הניצחון על טיים אאוט יהיה במידת נוכחותם של דמויות ומסעדות מחוץ לגוש דן בפסטיבל ובין זוכי הפרסים. טיים אאוט, כמגזין עירוני, מעולם לא התיימר לייצג משהו יותר מאת תל אביב ולכל היותר המרכז. הפסטיבל החדש, בשאיפתו להיות ישראלי, כבר יידרש לעמוד בסטנדרט גבוה יותר.

בחירת המועדים הסופיים בקטגוריות התחרות תתבצע באופן שקוף דרך העלאת קול קורא בו תתאפשר הצבעה ראשונה של יותר מ-1,000 חברי האיגודים ועמותות הקולינריה המובילים ובשיקול דעתה של ועדת פרס שהוקמה במיוחד. בראש הוועדה יעמוד איש הקולינריה והעיתונאי עמית אהרנסון ולצדו 11 מומחים נוספים, בהם השף ישראל אהרוני, אשת התקשורת הילה אלפרט, עורכת מדור האןכל של ynet תיקי גולן, רותם מימון מהארץ, אשת התוכן הקולינרי אפרת אנזל, מומחה היין יאיר היידו ועוד.

זהו שיתוף פעולה קולינרי נוסף של נירית וייס עם אמריקן אקספרס. וייס, שהקימה לאחרונה את מיזם Farm54, ניהלה את הקידום והשיווק של פסטיבל "ראונד טייבלס" בחסות חברת האשראי, במסגרתו התארחו שפים עטורי פרסים מרחבי העולם במסעדות שונות בישראל.

נירית וייס ודוד קישקה מסרו: "כמי שחיים את עולם הקולינריה יומיום על הישגיו יוצאי הדופן, כמו גם על הקשיים המאתגרים אותו – אנחנו נרגשים עד מאוד. יש לנו מטבח מקומי יוצא דופן, ואנחנו גאים להגדיר אותו כ'תרבות', ולקדם אותו על ידי פלטפורמה ערכית ושקופה אשר תיתן במה לכל האנשים והעסקים הנפלאים שהם הם המטבח הישראלי החדש המפואר. אנחנו לא יכולים לחכות ליום שגם תיירים מבחוץ יבואו לחגוג עמנו".

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות