מדיה, על סדר היום

פרסי מפעל חיים בכנס אילת יוענקו לבן-דרור ימיני ויהודה שרוני

יזכו בפרס מפעל חיים, בן-דרור ימיני ויהודה שרוני יזכו בפרס מפעל חיים, בן-דרור ימיני ויהודה שרוני

אגודת העיתונאים תל אביב הודיעה היום (יום א') כי שני הזוכים בפרס מפעל חיים שיוענק בכנס אילת ה-14 לעיתונות הם בן-דרור ימיני, פרשן "ידיעות אחרונות", ויהודה שרוני, העורך והפרשן הכלכלי של "מעריב".

ימיני מסקר ב"ידיעות אחרונות" את ה"אנטישמיות החדשה", התעמולה האנטי ישראלית והסכסוך הישראלי-פלסטיני. ספרו "תעשיית השקרים" הפך לשם דבר. בפרסומיו, ימיני מגן על שמה של ישראל, חושף את שקריהם וצביעותם של חורשי רעתה ולצד זאת, אינו חוסך שבטו ממנהיגי המדינה – מימין ומשמאל.

בן-דרור ימיני מסר: "אין לי מושג על מה ולמה אני זוכה בפרס על מפעל חיים. בסך הכל עשיתי מה שעיתונאי צריך לעשות – חקרתי, העמקתי, הרגזתי, טעיתי, צדקתי, התחרטתי, עדכנתי. התודה הגדולה היא לעורכי, בשנים הללו ובשנים קודמות, שאפשרו לי לעבוד. הפרס האמיתי שלי הוא שאני מתפרנס בדיוק מהדבר שאני אוהב לעשות. זה סיפוק אדיר לקבל פרס כל בוקר, כאשר אני מתעורר ליום חדש של עבודה".

לשרוני ממעריב, היה בעבר טור כלכלי בגלי צה״ל והוא פרשן ברדיו ובטלוויזיה. בין חשיפותיו הבולטות: פרשת מכירת המניות של הרמטכ"ל לשעבר דן חלוץ ביום בו פרצה מלחמת לבנון השנייה, ורכישת וילת היוקרה של מנכ"ל בנק טפחות במחיר זעום.

יהודה שרוני הודה על הפרס באומרו: "אני נרגש ואסיר תודה לחברי הנהלת האגודה, על שבחרו בי לקבל את פרס מפעל חיים. אני נמצא אמנם בקדמת הבמה, אך שותפיי לפרס הם אלה הנמצאים מאחורי הקלעים כמו העורכים, המגיהים, המשכתבים, הצלמים והגרפיקאים. מבחינתי, אני נמצא רק בראשיתו של מפעל החיים. ליתר דיוק אני רואה את עצמי כמפעל מאושר".

מוקדם יותר החודש מסרה אגודת העיתונאים בתל אביב כי תעניק את פרס האגודה בכנס אילת לעיתונות על שם ג'יי בושינסקי בשל מצוינות בעבודת שטח עיתונאית  לכתבת חדשות 12 אדוה דדון על סדרת התחקירים "הנוכלים". פרס אגודת העיתונאים בכנס אילת לעיתונות על שם יחזקאל אדירם לתחום הפלילים יוענק לחיים אתגר מקשת 12 ולגיא לרר מרשת 13 כהוקרה והערכה על התחקיר שחשף את תלונותיהן של נשים רבות בדבר סוכן הדוגמניות שי אביטל שתקף אותן מינית לכאורה.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות