יח"צ

נוי קדם-מדמון תהיה מנהלת מערך התקשורת של תנובה

נוי קדם-מדמון נוי קדם-מדמון

נוי קדם-מדמון מונתה לנהל את מערך התקשורת של קבוצת תנובה. בך היא תכנס לתפקיד שהיה מיותם בשנתיים האחרונות, לאחר עזיבתה של הדוברת הקודמת אילנית חיות.

קדם-מדמון תדווח לאייל מליס, מנכ"ל קבוצת תנובה, תשב בהנהלת החברה ותנהל את מערך התקשורת החיצוני והפנימי של החברה, לאחר שבמשך מספר שנים לא היה מערך תקשורת בתוך תנובה.

קדם-מדמון משמשת כסמנכ"ל תקשורת והסברה בדואר ישראל מזה חמש שנים. כעת תצא חברת הדואר במכרז לאיתור מועמד שיחליף את קדם-מדמון, אשר תישאר בתפקיד עד להשלמת תהליך החפיפה.

עוד לפני הדואר, הייתה קדם-מדמון דוברת פלאפון במשך כעשור. לקדם-מדמון ניסיון רב בניהול משברים וניהול מוניטין. במסגרת תפקידיה ניהלה משברים רבים בדואר וכן בפלאפון, בתקופת הרפורמה בשוק הסלולר, הקמת ארגון העובדים בפלאפון, ניידות המספרים, והמעבר לרשת דור 3, לצד קיום ויזום אירועי השקה גדולים, השקות מוצרים ושירותים חדשים, וניהול אירועי תוכן וחסויות רבים.

לפני כן שימשה בתפקידי יעוץ אסטרטגי בכירים במשרדי יחסי ציבור מובילים. לקדם-מדמון ניסיון רב בטיפול בדו"חות כספיים, וכן בייזום וניהול מהלכי יחסי ציבור והכנת תוכניות עבודה וייעוץ תקשורתי לחברות מובילות במשק בהן חברת החשמל, איקאה, קבוצת עזריאלי, בזק בינלאומי, אתר וואלה!, הבורסה ליהלומים, בית החולים רמב"ם ועוד. קדם-מדמון היא בעלת תואר שני בהצטיינות במדעי המדינה עם התמחות בתקשורת פוליטית מאוניברסיטת בר אילן ותואר ראשון במדעי החברה מאוניברסיטת תל אביב. היא בוגרת תוכנית "מעוז", תוכנית מנהיגות למנהלים בכירים של השלטון המקומי ומשרד הפנים.

"אני גאה להיות שותפה במהלכים פורצי הדרך שמובילים בשנים האחרונות הנהלת הדואר והדירקטוריון, בראשות מנכ"ל החברה דני גולדשטיין וחזי צאיג, יו"ר הדירקטוריון", מסרה נוי קדם-מדמון. "תדמית של חברה נבנית על מעשים, והדואר היא חברה שנמצאת בתהליך עשיה מואץ, תוך כדי מעבר מחברה ממשלתית לחברה בהפרטה, אשר מבצעת מהלכי התייעלות וחדשנות רבים בשנים האחרונות. אני שמחה ומתרגשת לקראת האתגר הבא. תנובה היא אחת החברות המרתקות והחדשניות במשק, המשפיעות על איכות החיים של הציבור בישראל, ואני מודה על ההזדמנות להיות חלק ממהפכת המזון".

דני גולדשטיין, מנכ"ל דואר ישראל, מסר: "הדואר הוא אחד הארגונים המורכבים בתחום התדמיתי, ונוי הצליחה להגדיל משמעותית את החשיפה החיובית של החברה, למזער את התקשורת השלילית ולמצב את הדואר כחברה המובילה בישראל בתחום הסחר המקוון, תוך יצירת קשרי עבודה מצוינים עם התקשורת ועם שדרת המנהלים והעובדים, אשר תרמו משמעותית לשיפור תדמית החברה בקרב הציבור. המעבר מהשוק הפרטי למגזר הציבורי הוא מעבר מורכב המצריך גמישות רבה, תוך הסתגלות לתנאי עבודה מורכבים ותרבות ארגונית שונה, אותם נוי צלחה בהצלחה יתרה. אני מאמין שנוי היא נכס לכל ארגון ומאחל לה הצלחה רבה בתפקידה החדש".

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות