על סדר היום

איגוד העורכים הישראלי הוכר על ידי מקבילו האמריקאי

לוגו איגוד העורכים הכרה בין-לאומית. איגוד העורכים

איגוד העורכים – איגוד מקצועות הפוסט בישראל צורף לתכנית העמיתים הבין-לאומית של מקבילו האמריקאי ACE (American Cinema Editors). במסגרת התכנית יהיה האיגוד הגוף היחיד שיוכל להמליץ ל- ACE על עורכי סוגה עילית תושבי ישראל לקבלתם כחברים פרטניים באיגוד, אם הם עומדים בקריטריונים. חברות בארגון האמריקאי לא אפשרית בהגשת בקשה אלא רק בהזמנה מטעמו על פי המלצות ובעמידה בדרישות ועדת קבלה.

ACE הוקם ב-1950 כגילדה של כבוד לעורכי תמונה בקולנוע ובטלוויזיה ובין היתר חברים בו סקיפ מקדונלד ("שובר שורות"), לי סמית' שהיה שותף לרבים מסרטי כריסטופר נולאן, ג'ואן סובל ("יצורים ליליים") ועוד. הארגון מחלק מדי שנה את פרסי האדי לעורכים המצטיינים בתחום העלילתי והדוקומנטרי במסגרת פסטיבל EditFest שמתקיים מדי שנה בסוף אוגוסט.

איגוד העורכים הישראלי מאגד כ-400 עורכים, מעצבי פסקול ועורכי סאונד, אנימטורים ועוד, והוא אחד משבעת איגודי היוצרים והמבצעים בתעשיית הקולנוע והטלוויזיה. מהאיגוד נמסר: "בימים אלה, עם הפעילות המתרחבת של גופי שידור בינלאומיים וגידול בעניין בתוכן ישראלי ויוצרים ישראלים, איגוד העורכים שמח לאפשר לחבריו דרך נוספת לחשוף את כשרונותיהם ויכולותיהם המקצועיות לשוק הבינלאומי. היוצרים הטובים בישראל נמצאים באיגוד העורכים ועכשיו זה רשמי".

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות