יועץ השיווק והתקשורת עידן ספיבק ינהל את מערך השיווק, האסטרטגיה והתקשורת של רשת "מוצ'ה" המגישה בכל אחד מסניפיה סטריט פוד איטלקי – פיצות, סלטים ופסטות בהרכבה אישית עם מגוון של תוספות. רשת הבוטיק מונה חמישה סניפים ברחבי גוש דן והשרון, כאשר הראשון שבהם הוקם ברחוב אבן גבירול בתל אביב בשנת 2018. בשנתיים האחרונות התפתחה הרשת ופתחה סניפים נוספים ברמת גן, נתניה, פתח תקווה, כפר סבא ועתידה להתפתח בשנה הקרובה לסניפים נוספים בכל רחבי הארץ.
הרשת שכרה את שרותיו של ספיבק על מנת לבצע מהלכים אסטרטגיים משמעותיים מבחינה מיתוגית, תדמיתית ותקשורתית ולמנף את המותג. ספיבק הוא יועץ שיווק, אסטרטגיה ותקשורת הפועל בשוק המקומי מעל עשור. ספיבק מומחה למינוף והצלחה של מותגים חדשים וקיימים מתחומי הקולינריה והלייף סטייל. רשת מוצ'ה מצטרפת ללקוחות נוספים אותם מלווה ספיבק לדוגמת קבוצת Z2 המונה את רשת זה סושי, מסעדת וונג, מתחם פוד טרמינל בראשון לציון ומותג ההמבורגרים המושחת ביג איב. כמו כן קבוצת "סופרים גרופ" המונה את רשת ביירן מרקט, מסעדת פיטמאסטר וקמאקורה. בשנה האחרונה מלווה את חברת "עבודי-כל מה שטעים" בשינוי קונספטואלי ובניית האסטרטגיה השיווקית של החברה.