יח"צ

קבוצת דבי נבחרה לנהל את מערך יחסי הציבור של איטורו

משה דבי משה דבי

קבוצת דבי נבחרה לנהל את מערך יחסי הציבור הישראלי של איטורו (eToro), אחת מחברות הפינטק הישראליות הבולטות והצומחות בעולם. איטורו מפעילה פלטפורמה דיגיטלית להשקעות בשוק ההון במגוון נכסים, כולל מניות ללא עמלה ונכסי קריפטו. קהילת איטורו העולמית מונה כיום מעל 23 מיליון משתמשים רשומים ברשת חברתית המאפשרת להם להעמיק את הידע שלהם בתחום ההשקעות, ללמוד מפעילות של משקיעים מצליחים ולשתף את אסטרטגיות ההשקעה שלהם כך שכל משתמש יכול לעקוב אחר ההשקעות שהצליחו ביותר – ולחקות אותן.

"אנחנו גאים על הבחירה של איטורו בקבוצת דבי לניהול תקציב יחסי הציבור שלה בישראל", מסר משה דבי, מייסד ומנכ"ל הקבוצה. "מטרת העל של איטורו היא לפתוח ולהנגיש את השווקים הגלובליים כך שכל אדם יוכל להשקיע בהם באופן פשוט ושקוף. הפתיחות, ההנגשה והשקיפות הם ערכים שמתכתבים עם המהות של דבי תקשורת ונוכחים בעבודה היומיומית של חברי הקבוצה".

את הליווי המקצועי של איטורו תנהל יועצת התקשורת אילנה צ'רננקו במסגרת חטיבת הלקוחות הטכנולוגיים אותה מוביל סמנכ"ל הלקוחות רונן בודוני.

קבוצת דבי מייצגת שורה ארוכה של תאגידים בינלאומיים, חברות טכנולוגיה רב-לאומיות וחברות ישראליות מובילות ממגוון מגזרים, כגון יוניליוור, NVIDIA, פאלו אלטו נטוורקס, קימברלי קלארק, IBM, רשות החדשנות ועוד. הקבוצה דבי הוקמה לפני כעשור על ידי משה דבי והתרחבה בשנת 2012 עם הצטרפותו של הפרסומאי רון שלי והקמת חברת האסטרטגיה הדיגיטלית דבי&רון. קבוצת דבי היא הנציגה הבלעדית בישראל של אדלמן (Edelman) – חברת הייעוץ התקשורתי והשיווקי הגדולה בעולם.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות