פרסום ושיווק

סמנכ"לי שיווק בוחרים את מהלכי השיווק המוצלחים של השנה

נועה קירל וספיר ברמן בקמפיין ל-yes נועה קירל וספיר ברמן בקמפיין ל-yes

השנה האחרונה האיצה מהלכים חברתיים, עסקיים וטכנולוגיים והגבירה את קצב השינויים. חברות שהשכילו להסתגל במהירות, שינו את חוקי המשחק עבור כלל העסקים. בתוך זאת, היכולת של שיווק טוב וגמיש שימש תפקיד קריטי בהצלחה העסקית.

רגע לפני סיומה של תשפ"א, לבקשת אתר "כסית", בחרו סמנכ"לי שיווק מהלכי השיווק המוצלחים של השנה החולפת והסבירו את בחירתם.

ליטל פרנקל' פנגו | צילום: תומי הרפז
ליטל פרנקל' פנגו | צילום: תומי הרפז

סמנכ"לית השיווק של פנגו, ליטל פרנקל: "בעיניי מהלך שיווקי מוצלח שעלה בשנה האחרונה הוא של yes עם נועה קירל וספיר ברמן (שופטת הכדורגל הטרנסג'נדרית הראשונה בישראל). נכון שבתור חברה התקדמנו הרבה מבחינת חשיבה, אך עדיין מהלך כזה מצריך תעוזה וחשיבה. התובנה נכונה והמסר מדויק – 'לא להתפשר, להעז'. נקודת הזמן בו הקמפיין הושק הייתה נכונה ורלוונטית והביצוע כייפי ומרגש. עצם החיבור יצר שיח ומודעות על נושא חשוב וזה WIN WIN מבחינת המותג".

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=FOOYNhNdNOE

 

עדי וייס, אמריקן לייזר | צלם: צחי ואזנה
עדי וייס, אמריקן לייזר | צלם: צחי ואזנה

סמנכ"לית שיווק ופיתוח עסקי אמריקן לייזר, עדי וייס: "שיתוף הפעולה בין רשת מועדוני ההופעות זאפה לקשת 12, הביא לסלון ביתם של הישראלים הופעות חיות של אמנים מהשורה הראשונה במהלך שני גלי הקורונה והסגרים הראשונים. המהלך הוציא את שני הצדדים מורווחים – עבור האמנים נוצר מרווח נשימה תעסוקתי וכלכלי, ועבור הקהל נוצרה אתנחתא תרבותית שגם הנגישה לישראלים הופעות של אמנים אשר ידם לא הייתה משגת לרכישת כרטיסים טרם המשבר, דוגמת עומר אדם, עידן רייכל והבלקן ביט בוקס".

סטפני ברדה, Urban Place
סטפני ברדה, Urban Place

סמנכ"לית השיווק של רשת מתחמי העבודה המשותפים Urban Place, סטפני ברדה:  "לאחרונה אנו רואים יותר ויותר את חברות ההייטק משקיעות משאבים בלתי נדלים בשביל למשוך אליהן  עובדים פוטנציאלים ובעיקר טאלנטים. אחד המהלכים שמשך את תשומת ליבי הוא החסות שלקחה חברת הגיימינג SciPlay לשידורי האולימפיאדה בספורט 5, עם שלטי הענק שהיו פזורים לאורך איילון, ועל מסך ענק בחזית קניון עזריאלי, בהרצליה ועוד. גם הפריצות לשידור במהלך השידורים האולימפיים בהם היה ניתן לראות את עובדי החברה במשרדיהם בראיונות קלילים על ידי הכתבים והחיזוק ברשתות החברתיות של עובדי החברה כנושאי הלפיד האולימפי היו מבחינתי מהלך שניתן ללמוד ממנו על שיווק אותנטי שמסב לארגון גאוות יחידה – כזו שאין ספק שתמשוך אליה טאלנטים שמדי יום רואים שלטי חוצות ואף פרסומות בטלוויזיה של חברות הייטק. ולא סתם הם בחרו ככל הנראה את הסלוגן בזמן המשחקים האולימפיים – The Passion To Win.

אלירן כהן, Wisesight
אלירן כהן, Wisesight

אלירן כהן, מייסד שותף וסמנכ"ל שיווק בסטארט-אפ Wisesight, המפתח פתרונות טכנולוגיים מתקדמים לניהול עיר חכמה: "קמפיין מאסטרקארד למען חיות הבר. 150 מיני בעלי חיים נכחדים מדי יום. ההכחדה ההמונית השישית שנגרמת על ידי בני האדם, עלולה להוביל לאובדן של 10% מהמינים מדי עשור. מאסטרקארד רצתה להעלות את המודעות של לקוחותיה לכך שמעל למיליון מיני בעלי חיים וצמחים נמצאים כעת בסכנת הכחדה. לשם כך, היא הודיעה על שיתוף פעולה עם ארגון Conservation International, ויצרה תכנית בשם The Wildlife Impact Card'. קמפיין המודעות שנוצר על ידי חברת הפרסום מקאן, משתמש בתאריך התפוגה של כרטיס האשראי של מאסטרקארד, ככלי להראות ללקוחות את המינים שעלולים להיכחד עם תום מועד תקופת הכרטיס, בהם הלמור השחור-לבן, פיל היער האפריקאי והפנגולין".

 

שירי טסמן שרעבי, אלעד
שירי טסמן שרעבי, אלעד

סמנכ"לית השיווק של חברת התוכנה אלעד, שירי טסמן, בחרה במהלך של לגו, אך עבור יום האישה: "בקמפיין של חברת לגו ליום האשהLEGO® FUTURE BUILDERS – INTERNATIONAL WOMEN’S DAY 2021 פנתה החברה להורים עם המסר – "Let’s show our daughters that the world is theirs and they can do anything". בואו נראה לבנות שלנו, שהעולם הוא שלהן והן יכולות לעשות בו הכל. ההורים הוזמנו להעלות לאתר הקמפיין תמונות של בנותיהן מחזיקות ביצירה שבנו מאבני לגו. הקמפיין נועד לעודד נשים במסע שלהם להיות מנהיגות, מקבלות החלטה, לדמויות מעוררות השראה. את תמונות של בונות העתיד הצעירות ליוו משפטים מעוררי השראה כדוגמת – זה חדשני, זה יצירתי, זה יפה, זה מקורי.

יפעת דוד, סאנדו | צילום: יח"צ
יפעת דוד, סאנדו | צילום: יח"צ

סמנכ"לית שיווק ואסטרטגיה סאנדו, יפעת דוד: "המהלך השיווקי המוצלח של השנה הוא של קוקה קולה, Coca Cola Wow. קמפיין החברה עודד במהלך זה התנדבות של בני נוער במהלך חודשי הקיץ במגוון תחומים, בהם חקלאות. במסגרת הקמפיין, ככל שצוברים יותר נקודות בהתנדבות, גדל הסיכוי לזכות במסע פינוקים של הקרוון. אהבתי את הקמפיין כיוון שהוא מעודד את בני הנוער לנתינה, להתחבר לארץ ישראל הטובה, לערכים של תרומה לקהילה וחיזוק הקשר הארץ כי למשל, חלק מההתנדבויות הן בעבודת הקרקע בחקלאות- תחום שמקבל משנה תוקף משמעותי בכל משבר הקורונה – בחיזוק התוצר הלאומי ובוודאי במדינה שנהנית מהתוצרת החקלאית שלה".

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות