מדיה

מול תקציב העתק של "כאן", זה לא כוחות

המקור עם רביב דרוקר - צילום מסך: רשת 13 יעבור? לא יעבור? (צילום מסך: רשת 13)

אולי הפעם? בצל הביקורת על ההחלטה לשלם לעד המדינה ניר חפץ מאות אלפי שקלים עבור ראיון לתכנית "המקור", לכסית נודע כי בתאגיד השידור הציבורי "כאן" חידשו לאחרונה את החיזורים אחרי מגיש התכנית ופרשן חדשות 13, רביב דרוקר. דרוקר מסיים את חוזהו ברשת בסוף השנה, והמאבק על שירותיו מתחמם: הפעם, על הפרק, הצעה חדשה של תשלום כפול ממה שמשולם לו ברשת.

להערכת גורמים בתקשורת, יקשה על החברה להתחרות במשאבים העצומים שיש לתאגיד, וזאת כשמנגד גם בתאגיד יש התמהים על ההוצאה האדירה כשלכאן 11 כבר יש תכנית תחקירים מצליחה ומוערכת, "זמן אמת". גורמים בשוק הטלוויזיה מציינים שתקציב התאגיד מאפשר לו להיות נדיב יותר מהערוצים המסחריים ושממילא הוא מוציא יותר על תוכן, כך שהצעה בהיקף כזה לדרוקר אינה תמוהה.

בינתיים, עמלים ברשת 13 לקראת פתיחת העונה החדשה של "המקור" שתעלה אחרי החגים. בכל מקרה, אם הפעם המגעים עם דרוקר כן יבשילו, השם המסחרי "המקור" וכן כל תכני התכנית עתידים להשאר בידי רשת. כפי שארע בעבר עם מעברו של גיא לרר מערוץ 10 המנוח לרשת עם תכנית סרטוני החתולים שלו, שנאלצה לשנות את שמה ל "הצנרת".

גיא לרר | צלם: מיכה לובטון
בסוף חזר כמנצח. גיא לרר (צלם: מיכה לובטון)

דרוקר מחוזר ע"י התאגיד מזה תקופה ארוכה, ומנכ"ל "כאן" אלדד קובלנץ אף אמר בראיון כאן אצלנו ש "החיזור הגורלי אחר רביב דרוקר לא תם. אני ממשיך, מתעקש, פעם בחודש אני משאיר לו הודעה – מתי אתה בא

מתאגיד "כאן" נמסר בתגובה: "אין חדש בגזרת דרוקר. דלת התאגיד תמיד פתוחה בפניו בתנאים ובמסגרת התקציב המתאימה לשידור הציבורי".

מרשת נמסר: "אנו לא מתייחסים להסכמים עם טאלנטים ובטח לא להסכמים של גופי שידור אחרים״.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות