דיגיטל

מתי יום האבטיח? SALT&PEPPER משיקים לוח שנה דיגיטלי

ניב דשא ותמיר זוהר ניב דשא ותמיר זוהר

סוכנות השיווק SALT&PEPPER משיקה לרגל השנה העברית החדשה מוצר דיגיטלי חינמי לבעלי עסקים, יזמים בעולם הדיגיטל ולאנשי תקשורת ומדיה – לוח שנה דיגיטלי, ראשון מסוגו, בו מופיעים מאות חגים ומועדים, ימים מיוחדים, פסטיבלים, אירועים, ימי הולדת של אישיויות חשובות, חילופי מזלות ועוד ועוד ועוד. היומן, שהוקם בתחילת הדרך ככלי שניתן לשימוש בלעדי של לקוחות SALT&PEPPER נפתח לקהל הרחב וזמין להורדה בחינם מאתר מיוחד שהוקם.

מאחורי סוכנות SALT&PEPPER עומדים ניב דשא ותמיר זוהר, מנכ"לים-משותפים שהקימו את הסוכנות בשיא הגל הראשון של מגפת הקורונה. השניים שימשו בעבר כמנהלי שיווק ודיגיטל, שביקשו להקים סוכנות אסטרטגיה, דיגיטל וקריאייטיב תוך התאמה לעולם העבודה בעידן שאחרי המגפה. בין לקוחות SALT&PEPPER ניתן למצוא את אשטרום נכסים, מותגי קבוצת חצי חינם, חברת אדגר, עיריית רעננה, ארגון קשרי החוץ של טייוואן בישראל, מכללת HackerU, תוצרת הארץ, smoove ועוד.

דשא וזוהר מוסרים כי: "כשאמרנו לאנשים שאנחנו ב-SALT&PEPPER מבינים את כל צרכי השיווק של הלקוחות שלנו ומציעים להם מפעל שיווק 360, התגובה הראשונה שלהם הייתה: תוכיחו. אז בבקשה. אם גם אתם שואלים את עצמכם בכל שנה מחדש מתי יוצא פורים? איזה נר מדליקים היום? או באיזה יום עוברים לשעון חורף? היומן הזה הוא כלי מושלם עבורכם. אחרי כמעט שנתיים של סגרים, בידודים ובלת"מים מגיעה לנו שנה אחת שגרתית ונורמאלית!"

המוצר פתוח לשימוש חופשי, לרגל השנה החדשה, למנהלות שיווק, מנהלי סושיאל, אנשי יח"צ ותקשורת, כותבי תוכן, פרסומאים, קופירייטרים, נשות אסטרטגיה ובעצם – לכל מי שצריך לארגן את היומן לרגל השנה החדשה.

להורדת היומן לחצו כאן. 

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות