טורים אישיים, מדיה

האח הגדול: הרייטינג הנמוך שיחק לטובת אורן חזן | ביקורת TV

אורן חזן זוכה בגמר האח הגדול אורן חזן זוכה בגמר האח הגדול

אתמול בבוקר עלה סקר בטוויטר של כסית על הרייטינג הצפוי של גמר "האח הגדול". האופציה הנמוכה ביותר הייתה גג 15%, ורובם (58.6%) הצביעו לאופציה זו. מאוחר יותר בערב העלה כתב ynet רן בוקר סקר בסטורי שלו באינסטגרם (אגב אחלה עמוד, שווה לעקוב): מי ינצח ברייטינג – גמר האח הגדול או המתחזים? 71% הצביעו לגמר של רשת 13. בסקר אני הייתי מה-29% שהצביעו למתחזים של קשת 12, וחבל שלא הימרתי על כסף, כי הבוקר התעוררנו לנתונים המדהימים הללו: גמר האח הגדול סיכם 15.4% בזמן שהמתחזים זכתה ל-18.3% אחוזי צפייה, ואני ביניהם. בכך רשמה העונה הנוכחית של האח הגדול הישג נוסף – זה הגמר הראשון מאז עליית התוכנית בישראל שהפסיד לתוכנית מולו. אאוץ'.
אז בואו נתחיל מהפיל שבחדר – אורן חזן. ללא ספק לבן אדם יש חן. מהיכרות קצרצרה איתו בעבר אני אפילו יכולה להודות שאכן מדובר באיש חביב. אבל האם חביבותו האישית אכן מספיקה כדי להתעלם מעברו הלא רחוק והדי דוחה? אני אפילו לא מדברת על סיפורי בולגריה שמאז העלו אבק, אלא על שלל משפטי המחץ שהגיעו אחר כך ועוד די טריים בזיכרון הקולקטיבי. החל מ"הדלת נסגרת לך בפנים כמו שתמיד קרה לך בחיים", שהוא אמר לתקווה גדעון, מזוכות "האח הגדול" שבמקרה גם משתייכת לעדה האתיופית. אני מדברת על הכינוי שלו "חצי בן אדם" לחבר הכנסת לשעבר אילן גילאון שמתנייד בקלנועית, ובל נשכח את הרמז לחברת הכנסת לשעבר מיכל בירן שהיא יכולה לעבוד בזנות.
אז למה חזן זכה אתם שואלים? יש לכך כמה סיבות די ברורות: הראשונה, העונה הזו ידעה הכי מעט צופים אי פעם, לכן לא מן הנמנע שמספר לא מבוטל היה מהמילייה של חזן. והשנייה, לעומת העונה הקודמת שבה השתתף על תקן סיידקיק והמתמודדים היו מתעמתים איתו על נושאים ראויים, נתקל הפעם חזן בחבורת נקבות מיללות ובוכיות שרבות ומחרימות אותו כי "אמל'ה, לא מדברים ככה לאישה. מירי אל תבכי חיים שלי, אל תבכי הוא לא שווה את זה". ובכך סידרו לו דקות שלמות של פרצוף עצוב מול המצלמה.
במקביל לגמר של רשת, בקשת שודר עוד פרק בלתי נשכח של "המתחזים" בהנחיית האיש שהוא מתנה שלא מפסיקה לתת – חיים אתגר. הפעם אתגר עצמו התחזה כדי להפיל בפח את המתחזה האמיתית. בת שבע לוי הציגה את עצמה כצעירה יפה שחזרה בתשובה ולא מצליחה לממן את לימודיה. בזכות ההתחזות, הצליחה להוציא סכומי עתק מגברים שהיו איתה בקשר ממושך. לא התמונות מספורטס אילוסטרייטד ששלחה לגברים ששיחדה ולא קול של בת 60 פלוס, לא הדליק נורה אדומה למי שהלכו שולל אחרי שקריה. רק חיים אתגר, האיש שעטה על עצמו מסיכה וכובע, הצליח לחשוף את פרצופה האמיתי של המפלצת.
"המתחזים" היא טראש פשוט נהדר. אין פרק שאני לא שואלת את עצמי האם הסיפור מומצא, אבל מוצאת את עצמי מבינה שממש לא אכפת לי. תנו לי עוד מהפרצופים של אתגר שמנסה להראות שהוא הוא ג'יימס בונד האמיתי, ותשקרו לי אם צריך – הכל שווה את השעה וחצי תענוג הזו.
לא פלא ש-18.3% מהצופים בחרו לצפות בזקנה מתחזה לדוגמנית צמרת על פני תמיר ורדי הנויירוטי שמפסיד שוב לערס של הבית (פעם קודמת זה היה קותי שניצח והותיר אותו במקום השני).

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות