יח"צ

רון ורון והדר צור מונו לסמנכ"לי לקוחות בקבוצת דבי

רון ורון והדר צור רון ורון והדר צור

רון ורון (37) והדר צור (30) מונו היום, ג' (31.8), לסמנכ"לי לקוחות בקבוצת דבי. עד כה שימשו רון ורון והדר צור כמנהלי לקוחות ויועצי תקשורת בכירים בקבוצה. רון ורון ינהל מעתה את תחום הרכב והאוטוטק (AutoTech), ויספק ייעוץ תקשורתי ללקוחות מובילים בתחום. הדר צור תעניק ייעוץ אסטרטגי ותקשורתי ללקוחות אסטרטגיים ובינלאומיים של החברה.

רון ורון הצטרף לקבוצת דבי בשנת 2013 ומאז כיהן במספר תפקידים בתוך החברה. רון ורון מתמחה בייעוץ תקשורתי וניהול לקוחות בינלאומיים בתחומי הרכב, התעופה והטכנולוגיה, בהם Waze, UMI – יבואנית שברולט וקאדילק, שיאומי ו-HP, והוא בעל ניסיון בניהול קמפיינים תקשורתיים, שיתופי פעולה עם המדיה ופעילות תקשורתית עם כלי תקשורת חדשניים.

הדר צור הצטרפה לקבוצת דבי בשנת 2018, ומאז מייצגת לקוחות בינלאומיים בעולמות הטכנולוגיה והחדשנות הישראלית, בהם אנבידיה, פאלו אלטו נטוורקס ותגלית. הדר צור מתמחה בניהול מהלכי תקשורת אסטרטגיים לחברות ותאגידים גלובליים, ובניהול סוגיות ומשברים מתפרצים.

"מרגש מאוד לראות יועצים מוכשרים, שהתחילו את דרכם המקצועית בקבוצת דבי, הופכים לחלק משדרת הניהול הבכירה של החברה עם צמיחתה". אמר גדי אוחנה, משנה למנכ"ל קבוצת דבי. "כבר בשנה הראשונה לעבודתם כאן, זיהינו אצל רון והדר יכולות גבוהות וכישורים יוצאי דופן. לא היה לנו ספק שבמעטפת המקצועית הנכונה, הם יהפכו להיות העתיד של החברה ויצטרפו לנבחרת מעולה של מנהלים, המזניקים את החברה מידי יום, לשיאים והישגים חדשים".

משה דבי, מייסד ומנכ"ל קבוצת דבי, אמר: "רון והדר הם מיועצי התקשורת המובילים והמקצועיים ביותר בתחום, ואני אוהב ומעריך אותם באופן אישי. אני מאחל להם הצלחה רבה ושמח מאוד שהם יובילו איתנו את הפעילות הענפה של קבוצת דבי".

 

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות