על סדר היום, פרסום ושיווק

יניב ויצמן משיק ספר: שיגרנו את שליחנו למשימות מיוחדות

הרבה כובעים יש לוויצמן – פרסומאי, פעיל בארגון הנוער הגאה וחבר מועצת עיריית תל אביב. כעת השיק את "להניע נוער" ונאלץ להתמודד עם משימה קשה במיוחד – ג'וס ריבה. צפו

הפרסומאי יניב ויצמן השיק בשבוע שעבר ספר שמסביר מי הוא דור האלפא, צורת החשיבה שלו, איך ניגשים אליו ולבסוף גם איך משפיעים עליו. הספר "להניע נוער" נכתב עבור כל מי שמוצא עצמו מתמודד עם הניסיונות להבין את בני ובנות הנוער, בני דור ה Z והאלפא, לדבר איתם, להשפיע עליהם ולהניע אותם.

זה יכול להיות הסיפור של איש החינוך, ההורה, מדריך הנוער, איש השיווק, הפרסומאי או כל אחד ואחת שמנסים לעמוד בקצב שבו בני הנוער חיים היום ולהישאר מעודכנים בשפה, בטרנדים ובמגמות מתוך מחשבה שאולי אלה יעזרו להבין מי הם בני הנוער ומה מניע אותם.

לאירוע הגיעו רבים מחבריו של ויצמן, וגם ג'וס ריבה שלנו, שליחנו למשימות מיוחדות, שבדק עם גל אוחובסקי האם הוא יכול להוציא אותו מהארון ("אני כבר לא נותן השירות הזה"), עם ויצמן על איך מדברים עם צעירים ("למצוא מישהו כמוך כזה, או מישהו שמכיר את בני הנוער או את בני הנוער עצמם ופשוט לדבר איתם") ועם אסף זמיר למה פוליטיקאים לא מראים את הצד המגניב שלהם ("מלא מהם לא כיפים ומגניבים").

שני עשורים של פעילות עם בני נוער

ויצמן (47), נשוי לכפיר ואבא לשתי בנות שי וליאור, פועל בעולם בני הנוער למעלה משני עשורים ופוגש אותם בזירות שונות ובכובעים שונים – כמייסד ומנכ"ל חברת הפרסום והתוכן teenk המתמחה בשיווק לבני נוער וצעירים בני דור ה-Z ואלפא עם המותגים, החברות והארגונים הגדולים בארץ וביניהם משרדים ממשלתיים, חברות מסחריות, צה"ל ועמותות חברתיות, כמייסד ויו"ר ארגון הנוער הגאה הנותן מענה לנוער להט"בי ברחבי הארץ, וכחבר מועצה מטעם רשימת הצעירים "רוב העיר" במועצת עיריית תל אביב-יפו.

הספר החדש משלב בין סיפור נעורים וחיים אישי הכולל את סיפור הקמת ארגון הנוער הגאה וסיפור ההקמה והניהול של משרד הפרסום teenk דרך שיתוף תובנות ודוגמאות מהשטח ממהלכים וקמפיינים חברתיים, חינוכיים ושיווקיים לצד הצגת תיאוריות סוציולוגיות ופסיכולוגיות על הנעת בני נוער והכל תוך דיאלוג עם בני הנוער עצמם.

בספר מוצג לראשונה מודל ה-brand movement – מודל ייחודי להנעת בני נוער לצורך בנייה וקידום מותגים מסחריים, חברתיים ולאומיים שבבסיסו חיבור בין עולמות שיווקיים מיתוגים לעולמות חברתיים מבוססי אג'נדה, מודל המשקף את ההשלמה האישית של ויצמן בין העשייה החברתית והציבורית לבין העשייה השיווקית והפרסומית. מודל שמציג איך העולמות השונים הללו יכולים לעבוד יחד תוך העצמת בני נוער , קידום אג'נדות רלוונטיות והנעת בני נוער לכיוון חיובי.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות