טורים אישיים, מדיה

הגמרים חסרי העניין של הכוכב הבא והאח הגדול | ביקורת TV

רביעיית הגמר של האח הגדול רביעיית הגמר של האח הגדול

עם היד על הלב – מישהו באמת מצפה לגמר של הכוכב הבא או לזה של האח הגדול? חצי גמר הכוכב יתקיים כבר הערב וביום שלישי נזכה לגלות מי יזכה באח הגדול עונת VIP. אני לא זוכרת מתי היה כזה חוסר התעניינות רבתי בתוכניות הריאליטי המובילות של קשת ורשת. דווקא לאח הגדול יש יותר סיכויים לחזור ולעלות על הסוס.

האח הגדול ממשיכה עם שפל רייטינג של כל הזמנים ומש קרובה לנתון חד-ספרתי. הכוכב הבא לכאורה בסדר, אבל בזכות דבר אחד – צוות ה-VIP של השופטים. אולי זה הזמן של המלהקים של האח הגדול, ללמוד קצת מאחיהם בכוכב הבא מי הם באמת VIP בעיני הצופים בבית. כשמביאים את נינט טייב, שירי מימון, סטטיק ובן אל ואיתי לוי, כנראה גם אם המתחרים משעממים עד אימה – יש מי ששווה בשבילו לצפות בפורמט שמיצה את עצמו כבר לפני עשור.

כמי שמבלה לא מעט זמן מול מסך הטלוויזיה, די מדהים אותי שאני לא מכירה כמעט אף מתמודד בכוכב. כנ"ל לגבי מתמודדי האח. לתמיר בר יש מזל שהוא כבר השתתף בעונה עתירת רייטינג בעברו, ואורן חזן הוא כמובן אורן חזן. אני אגלה סוד מרעיש – כשמצטברים לי פרקים שלא צפיתי בהם בשתי התוכניות, אני מעדיפה לעשות בינג' של כל העונות של "בואו לאכול איתי" של כאן 11 מאשר להשלים פרקים של האקס מגה ריאליטי של קשת ורשת, להוציא את "חתונה ממבט ראשון" כמובן, שהיא קודש. זה מוכיח שריאליטי שמפגיש אנשים אנונימיים שמספיק מעניינים בפני עצמם, עדיין לא מיצה את עצמו. לכן, כל מה שנדרש מהפקת האח הגדול הוא לרדת מעץ הסלבריטאים שלא מעניינים אף אחד, ולחזור לפורמט הישן והטוב.

בעידן האינסטגרם שבו הצופה בבית יכול לחדור לחייו הפרטיים של הסלבס גם כך, אין סיבה להכניס אותם לאותו בית מרושת מצלמות. כל הדמויות הכי מרתקות היו אנונימיות. אותה ליהיא גרינר לא הייתה הופכת לדמות ריאליטי אייקונית אם הייתה נכנסת עכשיו בתור אושיה. אנשים אנונימיים, גם אם הגיעו עם מאות שעות צפייה בפורמט, לא יצליחו לתחזק דמות לאורך זמן. הסיבה: רובם מעולם לא עמדו מול מצלמה ובטח שלא נתקלו בפלאות העריכה.

אני מתחננת: תחזירו לנו את הפורמט הישן, זה הרי גם זול יותר, ופשוט תשלימו עם העובדה שימי מנחם בן ז"ל ופנינה טורנה נגמרו, רבותיי.

לגבי הכוכב הבא, כל עוד ימשיכו השופטים בעבודתם הנאמנה, כנראה שהכל ימשיך לתקתק. אנשים, מסתבר, עדיין אוהבים לראות כוכבים זורחים וכנראה שלעולם לא נמאס לבחון את מיתרי הקול של נערות ונערים שעד עכשיו שרו לסבתא. דוגרי? זה כל כך משעמם אותי שרק הפרומואים של הכוכב הבא גורמים לי לבכות.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות