דיגיטל

Marvell VS Marvel: קמפיין חדש לגיוס עובדים

הקמפיין החדש לגיוס עובדים בישראל של חברת השבבים מארוול (ולא מארוול סרטים) עולה תחת המסר "אנחנו לא סופר-הירוס, אנחנו סופר-אנג'ינירוס!" חברת השבבים מארוול, מעסיקה כ-600 מהנדסים ומהנדסות בשני מרכזי פיתוח, בפתח תקווה וביוקנעם.

לטובת הסרטון גויס השחק מיכאל הנגבי, המגלם את דמותו של מנכ"ל מארוול ישראל גיא אזרד, לצד שחקנים נוספים ועובדי החברה אשר השתתפו בצילומים ומופיעים בסרטון. הקמפיין יעלה בעיקר בדיגיטל ויימשך מספר חודשים. במרכז הקמפיין הצעת הערך הייחודית של חברת השבבים לעובדים חדשים – ניהול Z-A של פרויקטים טכנולוגיים, פיתוח שבבים של הדור הבא, CPU ועוד.

תעשיית השבבים הפכה לאחת מהתעשיות החמות בשנים האחרונות, לאור העלייה בביקוש לשבבים ולמוצרים משלימים למגוון רחב של תחומים: המחשוב והאלקטרוניקה, הרכב, התקשורת ועוד. במקביל, נוצר ביקוש למהנדסים מנוסים והתחרות בין החברות השונות, מוביל אותן לפעול ביתר שאת על מנת לגייס עובדים חדשים. במהלך הקורונה, הביקוש לשבבים ולגיוס עובדים עלה אף יותר, וכיום החברות מתמודדות עם אתגר הפיתוח והייצור ועם אתגר כוח האדם בו זמנית.

חברת מארוול היא מובילה עולמית בתעשיית השבבים בתחומי תקשורת, אחסון ומחשוב. מארוול ישראל היא בין החברות הגדולות בארץ לפיתוח שבבים ללא ייצור (Fabless) וכאמור פועלת בשני אתרי פיתוח, בפתח תקווה וביוקנעם. המרכז הישראלי עוסק בפיתוח השבבים לתחום הנטוורקינג – מנוע הצמיחה המרכזי של מארוול, שרובו מפותח בארץ, מערכות מיתוג (Switching) למרכזי הנתונים של ארגונים ולחוות ענן של ספקים. כמו כן, מפותחות בו מערכות מוכללות (SoC – ר"ת System on Chip) למגוון יישומים.

בתקופה האחרונה, מארוול ביצעה שתי רכישות משמעותיות: רכישת inphi ב-10 מיליארד דולר, ורכישת הסטארטאפ Innovium בכ-1.1 מיליארד דולר. בשנה האחרונה המנייה של מארוול עלתה פי שלושה, וכיום החברה נסחרת בשווי של כ-51 מיליארד דולר.

קרדיטים לקמפיין: לקוח – מארוול ישראל. ניהול לקוח, מיתוג מעסיק – Xtra mile. הפקה – זואה הפקות.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות