מדיה

כריסטיאנו רונאלדו, אייכה?

כריסטיאנו רונאלדו (צילום מסך מיוטיוב) כריסטיאנו רונאלדו בפוזה אופיינית (צילום מסך מיוטיוב)

שלושה ימים לפתיחת הליגה האיטלקית ועדיין אין הסכם סופי היכן היא תשודר. השנה הליגה אמורה לעורר עניין רב יחסית, בעקבות זכיית הנבחרת באליפות אירופה ומעברו של השחקן הישראלי דור פרץ לשחק בוונציה, אך למרות זאת עד לרגע זה לא יודעים הצופים איפה יראו את כריסטיאנו רונאלדו החל מהשבת הקרובה.

לכסית נודע כי בימים אלו מנהל ONE משא ומתן עם צ'רלטון על חלוקת זכויות השידור של הליגה, כך שבכל מחזור חמישה משחקים ישודרו באחד הערוצים של ONE וחמישה באחד מארבעת הערוצים של צ'רלטון. לפי המתווה המסתמן, צ'רלטון תחלוק עם ONE בתמורה חלק מהתכנים שברשותה ואולי תוסיף קידום דרך שלל הפלטפורמות שבשליטת אלי עזור. שיתוף הפעולה המתגבש החברות יחלקו ביניהן את המשחקים האטרקטיביים, בראשם אלה של פרץ בוונציה ואלה של רונאלדו ביובנטוס, באופן שווה מאחר שהתמורה מצ'רלטון – שמחזיקה בין היתר את זכויות השידור של הפרמייר ליג וליגת העל הישראלית – תהיה שווה ל-ONE את מתן המשחק המרכזי מעת לעת.

דור פרץ (צילום מתוך חשבון הטוויטר של מועדון הכדורגל ונציה)
גם הוא יהיה שם. דור פרץ (צילום מתוך חשבון הטוויטר של מועדון הכדורגל ונציה)

הסרייה A שודרה בשלוש השנים האחרונות בערוץ ONE2 שהעלה ערוץ ONE בקיץ 2018, אז זכה בזכויות השידור של הליגה האיטלקית למשך שלוש שנים תמורת כשני מיליון אירו לעונה. הערוץ הוצע תחילה למנויי פרטנר TV ועלה מאז גם בשאר הפלטפורמות, אך לפני מספר חודשים הוא ירד מהאפיקים של HOT ו-yes על רקע מחלוקת על הפיכתו לערוץ בתשלום. בימים אלו מתנהל משא ומתן בין הפלטפורמות ו-ONE להחזרת הערוץ, אולם בשלב זה לא הושגו הסכמות סופיות.

אם הערוץ לא יחזור ל-HOT ו-yes, עלולה להווצר ל-ONE בעיה שכן היא מחזיקה גם בזכויות השידור של הליגה הספרדית, שגם אחרי עזיבתו של ליאונל מסי את ברצלונה ממשיכה להנות מפופולריות גבוהה בישראל, ובהיעדר אפיק נוסף לנתב אליו חלק משידוריה היא עלולה למצוא עצמה עם זכויות שידור יקרות שאין לה איפה לשדר למנויי שתי החברות הגדולות. זו תהיה בשורה משמחת עבור סלקום ופרטנר TV שתוכלנה להציע תכנים בלעדיים ואטרקטיביים למנוייהן.

מ-yes נמסר באשר לעתיד ערוץ ONE2: "לקוחות yes נהנים מ-16 ערוצי ספורט שונים המעניקים מכלול שידורים עשיר ומגוון המשתנה בהתאם בכל עונה. החברה עוקבת אחר ההתפתחויות בשוק ותמשיך לתת מענה ללקוחותיה במגוון ערוצים בעתיד". טרם התקבלה תגובת HOT לשאלה אם ערוץ ONE2 עתיד לחזור למנוייה. ב-ONE ביקשו שלא להתייחס בשלב המו"מ ומצ'רלטון לא נמסרה תגובה.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות