טורים אישיים, מדיה

"הבלוגריות": תתכוננו לדבר הכי משעמם שראיתם | ביקורת TV

,הבלוגריות, של HOT ,הבלוגריות, של HOT

למה ללכת סחור וסחור, בואו נתחיל בהישג: מצאתי את התוכנית הכי משעממת שראיתי בימי חיי. "הבלוגריות" היא סדרה חדשה בכיכובן של חמש בלוגריות שמסתבר שהן נחשבות למובילות בישראל: יובל כספית – אושיית אופנה וסטייל, עינב כהן – פאשניסטה מכתיבת אופנה, ספיר אביסרור – האמא הכי נכונה ברשת, רוני שינקמן – אושיית זוגיות ויחסים, ושיינא גרשוביץ – אייקונית לבריאות, תזונה ואורח חיים בריא.

כמי שמבלה לא מעט שעות באינסטגרם, למעט שינקמן, את השאר לא הכרתי, וזה אומר משהו. אני חושב בכל אופן. לא יודעת מי עסק במלאכת הליהוק המורכבת, אבל כנראה לא היה לו הרבה תקציב להשתמש בו.

יש סיבה מדוע תוכניות בלוגינג לא מצליחות בארץ. כי אצלנו זה אעפס לא משהו. כמו הרבה דברים אחרים, גם המלצות על איפור, סטיילינג ודייטינג נראות פה כמו הצגה בעוטף עזה.

אורכו של כל פרק הוא 22 דקות בערך, שלתוכן הצליחו לדחוף המלצות סטיילינג ששאבו השראה כנראה מהחנות שעדן בן זקן קנתה בה את חליפת ה"30 שקל" המיתולוגית, המלצות תזונה, דייטינג ואיפור: "יואו אני חולה על פופא, לאמא שלי יש כבר 20 שנה סומק של פופא, זה כזה כיף איפור של פופא". ההמלצה הכי חמה שלי אחרי כל פרק כזה: כנסו לאיזה בלוג טוב מארה"ב, תצפו בו ותמחקו את כל מה ששמעתם מחמשת המופלאות, שחוץ מלומר "אמל'ה זה החיים" כל משפט שני, לא מוסיפות לנו כלום ושום דבר לחיים.

איכשהו, מפורמט שאמור להיות הכי צעיר ורענן, נוצר מוצר מעייף, מסורבל ומלא קלישאות. "יש לי הרבה חברים בנים רווקים והם אומרים שהבעיה היא אצל הנשים שיש להן רשימה שלא נגמרת, מסתכלות על איזה רכב הוא נוהג, ומה אכפת לך באיזה רכב, העיקר שהוא יעשה אותך מלכה!", מספרת ספיר, "האמא הכי נכונה ברשת". ואז רוני שינקמן, אושיית הזוגיות והיחסים, מוסיפה: "נכון, ולגברים יש רף ויזואלי גבוה". רף ויזואלי גבוה? מה זה??? באיזה שפה אומרים את זה??? מה זה הדבר הזה ולמה את פניני החוכמה האלה צריכות לשמוע בנות צעירות? אז עכשיו הן מקבלות השראה מאישה בת 20 שנתקעה בגיל 15. נפלא.

וסליחה על הטרחנות, אבל זה שאת בלוגרית צעירה ומ-ג-נ-י-ב-ה לא נותן לך את האישור לומר "שלוש" במקומה "שלושה". די חברים, על דברים כאלה צריך לעשות קאט ולצלם מחדש. זה שהטעות הזאת לא צורמת לאף אחד על הסט אומר אחד משניים: או שכל הצוות נאסף מתהומות האינסטוש וזו השפה – אז "בקטנה", או שעומד שם אדם שחושב שלתת לחמש הבנות הסופר משעממות האלה להיות חופשיות, יוציא מהן את המיטב. אז יש לי חדשות בשבילכם אי-שם למעלה בהפקה: זה לא. הן נראות כמו חבורת תיכוניסטיות שלא יודעות לא להתלבש, לא יודעות להתאפר ובעיקר לא יודעות לדבר.

ובישורת האחרונה, למי שתכנן לצפות או התפתה איכשהו מהפרומואים (שכבר הם רומזים באיזה מוצר "איכותי" מדובר) – אל, פשוט אל! אתם תקבלו מוצר עם "רף ויזואלי" (תודה רוני שינקמן) נמוך במיוחד ותוכן רדוד עוד יותר.

באינסטגרם הישראלי יש כל כך הרבה נשות אופנה מדהימות ואיכותיות כמו אניה מרטירוסוב או נסטיה ליסאנסקי, שהיו יכולות להפוך תוכנית כזו ליהלום, אם הבעיה היא בתקציב, אז אולי עדיף היה לוותר על התבשיל הזה, שהוא לא טעים, משאיר טעם לוואי בפה ובאופן כללי – מיותר.

"הבלוגריות", HOT בידור (19:40 בכל ערב) וב-HOT VOD

 

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות