דיגיטל, פרסום ושיווק

הילה שיטרית נסים מונתה לסמנכ"ל שיווק ב-BLEND

הילה שיטרית נסים הילה שיטרית נסים

חברתBLEND , ספקית של פתרונות לוקליזציה מבוססי טכנולוגיה לחברות וארגונים בצמיחה, מודיעה על מספר מינויים חדשים בהנהלתה, בהמשך לתהליך התרחבות החברה בשנה האחרונה.

הילה שיטרית נסים מונתה לסמנכ"ל השיווק של BLEND ותוביל את צוותי השיווק והצמיחה בחברה. היא מביאה איתה ניסיון של 20 שנה בעולמות השיווק בהייטק, בין היתר כסמנכ"ל השיווק של קבוצת ויולה במשך 12 שנה, ולאחר מכן הובילה את השיווק והמיתוג בחברת הסטארט אפ promo.com. בשנה. האחרונה ליוותה כסמנכ"ל שיווק חיצונית מספר חברות סטארט אפ, בהם Cervello, X-trodes, ו ו- XTEND.

שיטרית ניסים חברה בפורום G-CMO (קהילת מנהלי שיווק גלובליים מישראל) ומרצה בתחומי השיווק והמיתוג לסטארטאפים. היא בעלת תואר ראשון בכלכלה ותואר שני במנהל עסקים.

עוד מונו הדר גרשוני לסמנכ"ל מחקר ופיתוח, ודניאל איטליאנדר לסמנכ"ל אופרציה.

BLEND, שהוקמה ב-2008, מאפשרת למותגים גלובליים לבסס נוכחות מקומית בשווקים שונים ברחבי העולם ע"י הסרת חסמי שפה ותרבות. לאחרונה רכשה את חברת  GM Voices– ספקית גלובלית של שירותי הקלטות קול מקצועיות ולוקליזציה לשירותי קול עבור ארגונים גלובליים. מטה החברה ממוקם בתל-אביב. החברה מעסיקה כיום מעל 150 עובדים, מחציתם בישראל, והשאר בשלוחות החברה בלוס אנג'לס, סן פרנסיסקו, אטלנטה, לונדון, שנגחאי, קייב ובוקרשט.

יאיר טל, מנכ"לBLEND  אמר: "כחלק מתנופת הצמיחה שלנו, הביקושים הגדלים שאנחנו חווים, וההתרחבות האסטרטגית שלנו לספק שירותי לוקליזציה לארגונים גדולים, אנו שמחים מאוד לצרף לשדרה הניהולית שלנו, מנהלות ומנהלים מוכשרים שמביאים איתם ידע וניסיון רב בתחומים השונים. בשנה וחצי האחרונות, בנוסף להילה, הדר ודניאל הצטרפו אלינו מנהלים נוספים בדרג בכיר וביניים מחברות כמו WIX, פייבר, פייוניר, My Heritage, AWS, ועוד. אני גאה מאוד גם בחיזוק הנוכחות הנשית בקרב כלל העובדים בבלנד, שהיום כבר הגיעה למעל 50%".

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות