מדיה

תכניות בישול מעולם לא נראו טוב כל כך

פלוריאן וידר (צילום מתוך עמוד הפייסבוק שלו) להוסיף קצת גלאם לאוכל. פלוריאן וידר (צילום מתוך עמוד הפייסבוק של וידר)

פלוריאן וידר, מבכירי מעצבי התפאורה בעולם, יעצב את הסט של סדרת הבישול החדשה של רשת. לכסית נודע כי וידר ביקר בארץ מספר פעמים לצורך הפרויקט, שמצטלם בימים אלו תחת מעטה סודיות כבד.

וידר, מעצב הפקה יליד בריטניה שגדל בגרמניה, פועל מאז תחילת שנות ה-90 ונחשב אחד מטובי המעצבים בעולם. בין התר הוא עיצב את תכניות איתור הכשרונות "אמריקן איידול", "הזמר במסכה" הגרסה הבריטית, "America's Got Talent", וגם את ריאליטי הבישול של נטפליקס "The Final Table". וידר מנוסה גם כמעצב אירוויזיונים ובין היתר עיצב את במת ותפאורת אירוויזיון 2019 שהתקיים בישראל.

זהו שיתוף פעולה נוסף של וידר בעל השורשים היהודיים עם תכניות ישראליות בכלל ובהפקת רשת בפרט. בין היתר הוא היה אחראי על עיצוב הגרסה הישראלית של "דה וויס" ששודרה בזכיינית, וכן על כמה פרקים בעונת התשיעית של "האח הגדול" שהייתה העונה הראשונה ששודרה תחת כנפי רשת.

משחקי השף | רשת 13
גם הוא יהיה שם. אסף גרניט (צילום: יח"צ, רשת 13)

כתב ynet רן בוקר פרסם לפני מספר שבועות כי בתכנית החדשה, שמצטלמת באולפני הרצליה תחת השם הזמני "המסעדה הבאה", ישתתפו השפים מושיק רוט, אסף גרניט ויוסי שטרית, שמככבים גם ב"משחקי השף" מבית הזכיינית.

את התכנית החדשה תנחה מנחת תכנית הבוקר של רשת, רותם ישראל, והיא פורמט מקורי שפותח עבור רשת. מפיק התכנית הוא שי בן סעדון, שהפיק את העונה הראשונה של "האח הגדול" בקשת ובשנים האחרונות הפיק בין היתר את "הפייטן", "נשואים פלוס" ו"נינג'ה ישראל" המצליחה.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות