דיגיטל, פרסום ושיווק

סמסונג משיקה מכשירים – ומגייסת שוב משפיענים לקמפיין

גלקסי Z פולד 3 גלקסי Z פולד 3

סמסונג השיקה את שני הדגמים המתקפלים החדשים שלה, גלקסי Z פולד 3 וגלקסי Z פליפ 3 כאשר הבשורה השיווקית היא הפיכתם מדגמי נישה ופוזה לדגמים שמיועדים לקהל הרחב. את זה משיגים באמצעות הורדת מחירים וקמפיין רחב היקף באמצעות משרד פרסום ליאו ברנט.

המכשירים החדשים זמינים כבר להזמנה מוקדמת כאשר המזמינים הראשונים יקבלו את המכשיר שלהם בסביבת ראש השנה. המכירה בחנויות וההשקה המעשית בישראל תחל מיד אחרי יום כיפור, ב-17 בספטמבר.

סמנכ"ל השיווק בסמסונג ישראל רונן סלם מסרב לספק את סכום ההשקעה בקמפיין, אבל מדגיש כי מדובר בקמפיין בהיקף של מכשיר דגל מבחינת ההשקעה. מדובר בקמפיין שמשלב שלטי חוצות, טלוויזיה, קולנוע, דיגיטל, וקמפיין משפיענים מקומי באמצעות משרד הדיגיטל פיץ' שמלווה את סמסונג כבר לאורך מספר השקות. בעוד הפרסום בטלוויזיה מבוסס על סרטון בינלאומי של סמסונג, קמפיין הדיגיטל שיחל בספטמבר יהיה הפקה ישראלית מקורית.

נבחרת המשפיענים של סמסונג, שנקראים #we_are_samsung שכוללת את רותם סלע, אביב אלוש, סטטיק, עומר נודלמן, ניב סולטן, אנה זק ובסך עוד הכול 22 משפיענים, מתחילה לעלות כבר כעת סרטוני Unboxing למכשירים החדשים בפלטפורמות החברתיות, ועם ההשקה באמצע ספטמבר יעלו סרטונים נוספים, במקביל לפעילות שיווקית גם בטיק-טוק וביוטיוב.

הגלקסי Z פולד 3 הוא הדגם השלישי בסדרת המכשירים המתקפלים של סמסונג. המכשיר מבוסס על טכנולוגיית מסך גמיש ומתקפל, והוא בעל שני מסכים – חיצוני בגודל "6.2 ופנימי בגודל "7.6. ניתן לעבוד עם המכשיר כשהוא סגור כמו כל סמארטפון אחר, וכשהוא במצב פתוח – כמעט כמו טאבלט. המכשיר מציע מפרט מתקדם, מערך צילום מרשים, עמידות למים בתקן IPX8, ואפשרות לעבוד עם S Pen – עט המגע של סמסונג שמוכר מדגמי הנוט. את העט יש לרכוש בנפרד. מחיר הגלקסי Z פולד 3 בישראל מתחיל ב-6,350 שקלים.

הדגם השני הוא הגלקסי Z פליפ 3. כאן מדובר במכשיר מתקפל לגובה בצורת צדפה שמוכרת לנו ממכשירים מעידן טרום הסמארטפון. גם כאן מדובר במסך גמיש מתקפל, בגודל "6.3. גם בפליפ יש מסך חיצוני, בגודל "1.9 שמיועד לראות זהות מתקשר והודעות. הפליפ 3 נמכר ב-3,750 שקלים.

בנוסף לשני מכשירי הסלולר, נחשפו באירוע ההשקה גם דגם חדש של אזניות TWS בשם buds2. מדובר באזניות פשוטות יותר מדגם ה-buds pro שנמכר, והן מתומחרות בהתאם ב-499 שקלים.

גם סדרת שעונים חדשה הוצגה באירוע, Watch4, כאשר הפעם הבשורה מגיעה בעיקר מחזרתה של סמסונג לחיקה של גוגל בתחום השעונים, כשהיא זנחה את מערכת ההפעלה העצמאית שלה לשעונים טייזן ועברה לגרסה ייעודית של Wear OS של גוגל שפותחה בשיתוף עם סמסונג.

סדרת השעונים החדשה מציעה ניטור אחר פרמטרים רבים הקשורים לבריאות, כגון ניטור שינה מתקדם, אק"ג ואפילו מדידת אחוזי שומן בגוף. השעונים יגיעו בשני דגמים, watch4 ו-watch4 Classic ויימכרו במחירים של החל מ-999 שקלים ועד 1650 שקלים, ויוצעו עם או בלי כרטיס סים.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות