דיגיטל, מדיה

אות מפעל חיים לרוני דניאל ז"ל בטקס נבחרי "ישראל בידור"

רוני דניאל רוני דניאל

קבוצת התוכן "ישראל בידור" תעניק אות מפעל חיים לעיתונאי רוני דניאל ז"ל, שהלך לפני כשבועיים לעולמו בגיל 73. האות ינתק בטקס "נבחרי ישראל בידור" שיתקיים ב-3 בספטמבר בהשתתפות אומנים ודמויות בולטות מעולמות התרבות, הבידור, הכלכלה והפוליטיקה.

עוד כתבות בנושא:

האות לדניאל, מי שהיה הכתב לענייני צבא וביטחון של חדשות 12 משנת 1993, "על פעילותו העיתונאית לאורך השנים ותרומתו לעיצוב דעת הקהל במדינה". עוד נמסר כי "ישראל בידור רואה בהענקת הפרס הזדמנות להכרה בפועלו של דניאל כערך עליון של חשיפת בני הנוער והקהל הצעיר לאיש והעיתונאי שהיה והוכרת תודה לתרומתו ופועלו".

50 שנות קריירה הסתיימו בעצב

כזכור, לפני כשבועיים נמצא דניאל בביתו בתל אביב כשהוא ללא רוח חיים, על ידי חבריו ושומר הבניין, לאחר שלא ענה לטלפון. על פי הערכות, דניאל – שבימים שלפני מותו חש ברע ואף לא נענה להפצרות של חבריו ללכת להיבדק – נפטר מדום לב.

דניאל נולד בעיראק ב-1947 ובגיל שלוש עלה לארץ עם אמו, לאחר שאביו נפטר כשהיה ילד. דניאל ואמו עברו להתגורר בקיבוץ מעוז חיים. את השירות הצבאי עשה בנח”ל, והגיע עד לתפקיד מג”ד חטיבת הנגב וסגן מפקד חטיבת הנגב במילואים, בדרגת סגן אלוף. מותו סיכם 50 שנות קריירה, שהחלה ב-1971 בקול ישראל לאחר שהשתחרר מהצבא כקצין. תפקידו הראשון בקול ישראל היה כתב תחבורה וחקלאות, אולם כעבור זמן קצר יחסית עבר לתפקיד הכתב צבאי במקומו של נחמן שי שהתמנה לכתב הצבאי בטלוויזיה.

ב-1993 עזב את רשות השידור ועבר לחברת החדשות של ערוץ 2 (כיום חדשות 12) שהוקמה עם הקמתו של ערוץ 2, והיה לכתב ופרשן לענייני צבא וביטחון במשך 28 שנה.

ממערכת "ישראל בידור" נמסר כי "יושרתו המקצועית, הידע וההתמדה לאורך השנים בתחומי הסיקור שלו – הפכו את רוני דניאל סמל לפטריוטיות, יושרה ואהבת הארץ כל זאת יחד עם היותו עיתונאי הגון ודעתן. מערכת ישראל בידור רואה בפועלו תרומה אדירה ומורשת אותה יש להנחיל לקהל הצעיר".

יו"ר דירקטוריון חדשות 12 עו"ד תמי רוה מסרה כי "אין ראוי מרוני דניאל לפרס על מפעל חיים. רוני היה עיתונאי ופרשן מוכשר ומקצוען מדור הנפילים, מעמודי התווך של חדשות 12, איש עקרונות בעל נשמה ענקית, אהוב ומוערך על ידי כולם".

מעמוד אינסטגרם לאימפריית תוכן בידורי

קבוצת התוכן "ישראל בידור" נולדה בכלל כעמוד אינסטגרם לפני שבע שנים, שמסקר את עולם הבידור. דוד סער הקים עמוד שצבר תאוצה וב-2019 הוקם גם אתר אינטרנט. "ישראל בידור" זוכה להצלחה גדולה ברשתות החברתיות, עם כמיליון עוקבים לעמוד האינסטגרם, ולמעשה הפכה לאמפריית תוכן בידורי שמתחרה ראש בראש ב"גיא פינס".

טקס נבחרי ישראל בידור יועבר בשידור LIVE בערוצי הסושיאל של ישראל בידור וכן ברצועת HOT VOD. מאות מועמדים יתחרו ביותר מ-40 קטגוריות ובחירתם תוכרע על ידי הקהל באתר ייעודי החל מיום חמישי הקרוב.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות