דיגיטל, פרסום ושיווק

וזה לא נגמר: עוד קמפיין של חברת הייטק לגיוס עובדים

רועי כפרי בקמפיין של פלטפורמת המוזיקה Artlist רועי כפרי בקמפיין של פלטפורמת המוזיקה Artlist

בימים אלה נראה כי כולנו הפכנו בעל כורחנו לקהל יעד לקמפיינים של גיוס עובדים לחברות הייטק. מה שעד לא מזמן היה מגרש משחקים סגור באתרים מקצועיים, לינקדין וקבוצות פייסבוק, הפך בשבועות האחרונים לגל של קמפיינים ארציים בטלוויזיה, רדיו ושלטי חוצות ענקיים. ועכשיו החידוש – שימוש גם בטאלנטים, שיטות פרסום שהיו שמורות עד לא מזמן לקמפיינים תדמיתיים או מכירתיים של תאגידים גדולים בלבד.

נראה כי צירוף של מספר גורמים הביא לפריחת התופעה: שוק הפרסום סובל מירידה בהכנסות בעקבות הקורונה, ישנו מחסור עצום בעובדים בכלל ובעובדים מקצועיים בפרט בשוק ההיי טק והתחרות על כל עובד מחריפה, וחברות ההייטק הבינו שקמפיין נרחב מביא תועלת כפולה – גם גיוס עובדים וגם תדמית.

האחרונה להצטרף למגמה היא חברת הקריאייטיב והטכנולוגיה Artlist (ארטליסט) שאמנם ממקדת את הקמפיין שלה ברשתות החברתיות ולא בטלוויזיה או שילוט חוצות, אבל עושה זאת עם יוצר הווידיאו והמוזיקאי רועי כפרי, שהוכיח לא מעט פעמים בעבר שהקמפיינים הקומיים שהוא יוצר הופכים לוויראליים ומקבלים חשיפה אדירה, גם מחוץ לרשת. זכורה במיוחד סדרת הסרטונים שהכין למילקי עבור שטראוס.

Artlist נוסדה ב-2016 על ידי עירא בלסקי, איציק אלבז, אייל רז ואסף איילון, כפלטפורמת מדיות דיגיטליות וכלי עריכת וידאו המספקת רישיונות שימוש ליוצרי תוכן וידאו.

את הסרטון שהפיקה Artlist, כתב, ביים וערך כפרי, והוא גם מככב בו. בסרטון מוצגת דמות קומית של עורך וידאו בעל פלטפורמה לקטעי וידאו ואודיו שנקראת "ספציפיקו", שננטש על ידי העובדים המתוסכלים שלו שלא מוצאים עניין בתפקידים המוזרים שלהם. הסרטון מסתיים בכך שכפרי מגיע בעצמו להתראיין ל-Artlist, מאחר שבחברה מגייסים עובדים למשרות מעניינות ומהנות. דרך עלילת הסרטון, מציג כפרי את העולם של חברת הייטק המתעסקת בעולמות התוכן והקריאייטיב, בצורה הומוריסטית ומעוררת הזדהות בקרב קהל היעד.

לדברי כפרי (לא נגענו, נשבעים), "החיבור עם Artlist היה לגמרי טבעי, כי בלי קשר לקמפיין החדש, אני משתמש ותיק בשירות שלהם כחלק מהעבודה על סרטונים אחרים שלי. הם אשכרה בנק מוזיקה שהוא כן טוב, ולא לא-טוב, בהשוואה לאלטרנטיבות הקיימות היום לטעמי. כך שברגע שהם פנו אליי באופן אישי להפיק להם סרטון, חשתי מיד שברור יא גנובים".

"בחרנו בקמפיין הומוריסטי ואינטליגנטי, שמשקף מי אנחנו ואת ערכי החברה הייחודיים לנו", אומרצ יעל פרישר, סמנכ"לית משאבי אנוש ב-Artlist, "אין ספק שמאמצי גיוס כוח האדם בכל השוק עלו מדרגה בתקופה האחרונה, מכאן גם הבחירה להעביר מסרים בדרך שפונה לקהל היעד קצת אחרת. כפי שניתן לראות עד כה מכמות ואיכות קורות החיים שאנו מקבלים, אנשים מתחברים לעשייה של Artlist, ורוצים לקחת חלק ולהצטרף אלינו".

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות