פרסום ושיווק

Yango Deli בקמפיין ארצי ראשון בהשקעה של 3 מיליון שקל

אפליקציית מכולת האונליין יצאה בקמפיין פרסומי של משרד הפרסום והדיגטל HapPpy, תחת המסר – מכולת ב-15 דקות

אפליקציית מכולת האונליין Yango Deli המציעה ללקוחותיה הזמנת מצרכים בתוך כ-15 דקות, יוצאת לראשונה בקמפיין פרסום ארצי מקיף בעלות מוערכת של שלושה מיליון שקלים. במסגרת הקמפיין בהפקת משרד הפרסום והדיגיטל HapPpy, עולה החברה בשילוט חוצות ברחבי גוש דן, הופעה ברצועות פרסום וחסויות בערוצים המסחריים הגדולים, ערוצים קשת 12 ורשת 13, וחשיפה נרחבת ברדיו ובדיגיטל.

ארז וגה קדוש, ראש חטיבת השיווק והתקשורת של Yango בישראל: "מאז שהחלטנו על סיום תקופת הפיילוט ותחילת ההתרחבות שלנו אנו רואים עליה מדהימה בביקושים לשירות. היום, לאחר שכיסינו חלקים נרחבים מאזור גוש דן, אנחנו מרגישים בשלים וערוכים להגיד לכל המדינה – המכולת של העתיד כבר כאן, ובקרוב נגיע גם אליכם״.

האפליקציה, שהיא המשך לשירות המוניות של חברת Yango, הביאה עימה בשורה טכנולוגיות של שירות מכולת אונליין המספקת מצרכים עד הבית תוך דקות ספורות. עד חודש אפריל השנה הפעילה שלוש חנויות וכעת כבר מפעילה 12 חנויות המגיעות למאות אלפי בתי אב בגוש דן, הפעילות נכון להיום היא בערים תל אביב, רמת גן, גבעתיים, פתח תקווה, חולון, בת ים וראשון לציון. החברה צפויה להמשיך ולהתרחב לעוד מספר ערים משמעותי עוד השנה, כאשר רק בשבועיים האחרונים פתחה שלוש "חנויות חשוכות" חדשות בראשון לציון, בת-ים ופתח תקווה. השירות, מפעיל רשת של "חנויות חשוכות" – חנויות קטנות המשמשות כמחסנים לוגיסטיים למטרות ליקוט ואספקה בקרבת אזורי החלוקה, מהן נשלחות ההזמנות באמצעות שליחים ייעודיים, אשר מגיעות עד פתח הבית תוך כ-15 דקות מרגע ההזמנה.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות