דיגיטל, פרסום ושיווק

עוד חברת היי טק מחפשת עובדים בקמפיין שילוט וטלוויזיה

דיפ אינסטינקט שפועלות בעולם הבינה המלאכותית, יצאה בקמפיין שלטי רחוב וחסויות בטלוויזיה, בין היתר ב"חתונה ממבט ראשון" שהפכה ל"בית" לקמפיינים לגיוס עובדי היי טק

עוד ועוד חברות היי טק מתחילות לגייס עובדים באמצעות קמפיינים מסחריים בטלוויזיה ובשילוט חוצות. התופעה הולכת וצוברת תאוצה בתעשייה שמשוועת לעובדים מוכשרים, וכעת מצטרפת לטרנד גם חברת דיפ אינסטינקט.

מדובר בחלוצה ישראלית ביישומי בינה מלאכותית בעולם אבטחת המידע, שמיישמת פתרונות תשתית למידה עמוקה ובינה מלאכותית לפתרונות סייבר הגנתיים, המעסיקה בישראל כבר למעלה מ-270 עובדים. החברה השיקה השבוע קמפיין חוצות בתל אביב, לגיוס של 100 עובדים, למגוון תפקידים, ביניהם;  ראש צוות מחקר, חוקרים, מנהלי מוצר, מפתחי Windows, Linux, MAC, ועוד רבים.

בימים האחרונים יצאה דיפ אינסטיקנט בקמפיין בשווי של מאות אלפי שקלים שכולל גם חסויות בפריים טיים בטלוויזיה, בין היתר בתוכנית הריאליטי "חתונה ממבט ראשון" שכבר הפכה ל"בית" של קמפיינים מעולם ההיי טק, אחרי שבברייק הפרסומות לפני כמה שבועות עלתה פרסומת של הסטארט-אפ "פאפאיה גלובל", גם כן לגיוס עובדים.

קמפיין השילוט של חברת הסייבר דיפ אינסטינקט | צילום: Wdcreative
קמפיין השילוט של חברת הסייבר דיפ אינסטינקט | צילום: Wdcreative
עוד שלט של חברת הסייבר דיפ אינסטינקט | צילום: Wdcreative
עוד שלט של חברת הסייבר דיפ אינסטינקט | צילום: Wdcreative

המטרה בקמפיין הייתה להתמקד במקום ממנו מגיע הכישרון של החברה, עובדי החברה. לדברי שירי גיא, סמנכ"לית משאבי אנוש בדיפ אינסטיקנט, "לא התמקדנו במחלפים באיילון אלא במקומות בהם מסתובב הטאלנט הבא שלנו, תחנות אוטובוס ברחובות ובשכונות צעירות ושוקקות בתל אביב".

אלון דאום, מסוכנות הקריאייטיב Wdcreative שחתומה על הקמפיין, אמר כי "כל החברות היום מייצרות מיתוגים נורא מפוצצים ויפים, אנחנו בחרנו לשבור את התחושה התאגידית המוכרת והממוסגרת ולאייר את המותג, ולנסות ולהוציא החוצה את העולם הפנימי שלו. במכוון הלכנו על תפיסת מיתוג לא טרוויאלית, רצינו לתת מקום לאומנות וליצירה ישראלית ידנית, לאמנים צעירים ובעצם לספר את הסיפור של דיפ אינסטינקט, במטרה לייצר חוויה הרבה יותר רגשית ואותנטית. אנחנו מאמינים שבעולם של מיתוג מעסיק, צריך לשבור את התבניות הקיימות ולייצר חוויה הרבה יותר פתוחה, שאפשר להתחבר אליה ממקום רגשי אישי ולא ממקום אינטרסנטי, וזה מה שאנחנו רוצים להנחיל ולא לקבע" .

שירי גיא מוסיפה כי "היה חשוב לנו להביא את האמנות ולבחור באיור אותו ציירו מאיירים מקומיים. האמנות הזו קיימת בצורה מובהקת ב-DNA של דיפ אינסטיקנט ונרצה לשמר אותה. אנחנו מגייסים כעת עוד כ-100 משרות לעובדים בארץ ובחו"ל, חדורי כישרון ומוטיבציה שמחפשים פתח לדברים המעניינים באמת של עולם הסייבר, אוסיף ואומר ערכיים כמו הגנה".

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות