על סדר היום

"שושן בחצות" תשודר בסינדיקציה בשתי תחנות נוספות

אבי שושן מעתה בפריסה ארצית. אבי שושן (צילום מתוך פייסבוק)

תוכנית המוזיקה המזרחית ״שושן בחצות״ משודרת ברדיו תל אביב בהגשת העיתונאי ומבקר המוזיקה אבי שושן עוברת לסינדיקציה ותשודר בשתי תחנות רדיו נוספות, רדיו דרום 101.5 ורדיו חם אש 99.5, תחנה בת של רדיו חיפה הנקלטת באזור הצפון. התכנית משודרת מדי יום חמישי בחצות בהגשת שושן מזה למעלה משנתיים, והיא כוללת מוזיקה מזרחית ישנה וחדשה מהארץ ומהעולם. התכנית זוכה לאלפי האזנות והיא מובילה במספר האזנות לתכנית מוזיקה ברדיו תל אביב.

שושן, מבקר המוזיקה המזרחית של אתר ynet ולשעבר חבר ועדת הפלייליסט של גלגלצ, מכהן במקביל גם כדובר וחבר הנהלה של בית החולים איכילוב. שושן מסר: ״שמח ונרגש מאוד שהתוכנית הפכה לפופולארית וכעת בעקבות הביקוש היא עובדת לשידור ארצי. מבטיח להמשיך לערוך ולשדר את המוזיקה המזרחית הטובה ביותר ברדיו״.

שלוש התחנות בהן תשודר התכנית מעתה הציגו עלייה בשיעורי ההאזנה בסקר TGI האחרון, שמדד את שיעורי האזנה במחצית הראשונה של 2021. רדיו תל אביב זכתה לעלייה יפה מ-2.5 אחוזי האזנה בממוצע במחצית השנייה של 2020 ל-3.6% במחצית הראשונה של 2021. תדר 101.5FM של רדיו דרום התחזק מעט, מ-17% ל-2%, ורדיו חם אש המתמקד במוזיקה מזרחית עלה מ-1.5% ל-1.6%.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות