דיגיטל, על סדר היום

דוגמה אישית, מקצוענות וחוש הומור: מצעד הציוצים המטומטמים

מירי רגב קוראת לנפתלי בנט להתפטר ושוכחת פרט מן העבר, הלל ביטון רוזן לא מכיר את מייק הרצוג, ומעריב מבין בדיחות מאוחר מדי. צפו

ברוכים הבאים למצעד הציוצים המטומטמים של כסית, לתחילתו של עוד שבוע ישראלי חם ולח. והיום ברשימה: דוגמה אישית, מקצוענות וחתיכת נפילה מהקורה.

את המקום השלישי קטפה ח"כ מירי רגב שתקפה את ראש הממשלה נפתלי בנט על כך שאמר "הכל טוב" בתגובה לירי הרקטות בצפון. יש להניח כמובן שהוא התכוון לכך שהנושא בטיפול, ושהדברים בשליטה. אבל הפרשנות נתונה לכולנו.

אז רגב בחרה בפירוש המילולי, הלבישה על זה משמעויות משלה, וכבר קראה לו להתפטר מתפקידו. כן כן, זו אותה רגב כאמרה – כאשר הייתה שרה בממשלתו של בנימין נתניהו, "אז מה אם ירו על אשקלון" באחד מסבבי הירי על הדרום. אגב אז – אתם יכולים להירגע – היא לא שקלה להתפטר.

במקום השני התמקם לו הלל ביטון רוזן, הכתב המדיני והפוליטי של ערוץ 20, שהתפלא על מינויו של מייק הרצוג, אחיו של הנשיא החדש יצחק בוז'י הרצוג, לשגריר ישראל בארה"ב. ביטון רוזן הודה כי לא שמע על האיש מעולם. כן, כתב מדיני שלא שמע את שמו של תא"ל שהיה ראש החטיבה האסטרטגית באגף התכנון, המזכיר הצבאי של שאול מופז וראש המטה של אהוד ברק כשהיו שרי ביטחון, חבר בצוותי משא ומתן מדיניים, כולל שליח מיוחד של נתניהו להנעת תהליך השלום. אבל הוא "לא שמע עליו מעולם", אבל כן ידע להגיד ש"יש גורמים" שמגדירים אותו כאולטרה שמאל. מהי מקצוענות אם לא זה.

ובמקום הראשון זכה הפעם מעריב, או מפעילי הסושיאל שלו, עם נפילה מרשימה מהקורה, היישר על העכוז. אחד האנשים המצחיקים בטוויטר, רז ציפריס, שינה, לשם הדחקה, את כינויו ללינוי אשרם, זוכת מדליית הזהב בהתעמלות אומנותית וצייץ תודה לשרת הספורט לשעבר רגב על "שעזרה לי לקנות חישוק חדש". היוזר עצמו, כמובן הסגיר מי הכותב.

במעריב פספסו, וריטווטו את הציוץ הזה, משל היתה זו המדליסטית עצמה שכתבה את הדברים, בלי לשים לב מיהו המצייץ. ציפריס הזדעק וצייץ: "לאאאא מעריב אונליין למה ריטווטתם את זה ☹ השתדלתי שממש יהיה ברור שזו בדיחה". במעריב, שהבינו את הבדיחה מאוחר מדי, הסירו את הציוץ.

וזה היה מצעד הציוצים המטומטמים שלנו לתחילת השבוע. נחשפתם לציוצים שחייבים להופיע אצלנו במצעד? מוזמנים להודיע לנו במייל EDITOR@KASSIT.CO.IL. וניפגש בפעם הבאה.

 

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות