דיגיטל, מדיה

חגיגות ה-100 אלף מנויי דיגיטל לקבוצת הארץ

בניין עיתון הארץ (צילום: עדירל, מתוך ויקיפדיה) הארץ (צילום: עדירל, מתוך ויקיפדיה)

קבוצת הארץ רושמת ציון דרך משמעותי עם 100 אלף מנויים דיגיטלים לאתריה בתשלום. המנויים כוללים מנויים לאתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית ואתר TheMarker. מנויים אלה מצטרפים לעשרות אלפי המנויים לעיתון המודפס.

בהודעה שנשלחה הבוקר (יום ב') לעובדים, נכתב כי מספר המנויים בדיגיטל ובפרינט "מעניקים גב ועתיד לעיתונות איכותית, שהכרחית לקיומה של ישראל כמדינה דמוקרטית".

"תכננו לחגוג בגדול אבל הקורונה אילצה אותנו לחשוב אחרת", נכתב בהודעת המייל. "במשך היום נציב דוכני מזון בבניין – ותוכלו להרים כוסית ולאכול".

חוגגים 100 אלף. ההודעה שקיבלו עובדי קבוצת הארץ
חוגגים 100 אלף. ההודעה שקיבלו עובדי קבוצת הארץ

מספר המנויים על העיתון המודפס והדיגיטלי של קבוצת הארץ עולה באופן יציב מאז המעבר לתשלום בדיגיטל בחודש מארס 2012. הצעד הראשון היה על המעבר לחומת תשלום במהדורה באנגלית, בחורף 2013 עברה גם הגרסה העברית לתשלום, וב-2018 גם אתר המרקר. ל"כסית" נודע כי הגרסאות בעברית של הארץ והמרקר הן כ-70% מכלל מנויי הדיגיטל, והיתר – הגרסה באנגלית.

גולשי הארץ יכולים לרכוש מינוי לאחד משלושת האתרים או מנוי משולב המאפשר גישה להארץ בעברית ו-TheMarker. בנוסף, מנויים יומיים על העיתון המודפס מקבלים גישה בחינם לאתרי האינטרנט, והם אינם נכללים בחישוב של אותם 100 אלף מנויים דיגיטליים שמשלמים. על פי הארץ, באתרי הקבוצה גולשים כ-11.7 מיליון מבקרים ייחודיים בחודש.

תעשיית הפרינט והדיגיטל בישראל המתינה על הגדר בזמנו כדי לבחון האם המהלך של הארץ לפני שמונה שנים להקמת חומת תשלום לתוכן בעברית, מצליח. לאחר שהתברר כי יש קהל ולקוחות שמוכנים לשלם עבור תוכן, גם ב-ynet הקימו חומת תשלום עבור תכני פרימיום תחת שם המותג ynet+, ואילו בגלובס הקימו חומת תשלום על חלק מתכני האתר. מאידך, ניסיונות של ONE ליצור שירות פרימיום, לא צלחו.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות